Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Jantine2 schreef:Ja hoe doen jullie dat in de winter? Je kan m toch moeilijk de hele dag in zijn hokkie laten staan?
) aan mijn paard. Soms bedenk ik me wel eens wat ik al gespaard zou kunnen hebben zonder paard of wat ik er allemaal van had kunnen doen, want ik laat er ook heel veel dingen voor.
. Hij heeft helemaal niks met paarden, maar zegt altijd dat hij mijn sponsor is
. Dan heb ik ook nog het geluk dat hij soms voor me uitmest
. Ik werk onregelmatig, dus ik ga ook overdag heen en ik heb voor 1 x in de week een bijrijder. Dat geeft ons de tijd voor andere dingen. Ik ben dus een heel gelukkig mens
Jantine2 schreef:Ja hoe doen jullie dat in de winter? Je kan m toch moeilijk de hele dag in zijn hokkie laten staan?
Maar ik zorg toch wel dat hij er iedere dag uit komt. Al is het niet onder het zadel dan is het aan de hand of los in de bak. Hij staat in ieder geval nooit een dag stil
.
)
jeanie schreef:Het is duur, tijdrovend een klagende partner maar ik kan niet zonder
elady schreef:Hey
Tijdrovend?????? Nee, een andere manier van je tijd indelen![]()
![]()
![]()
![]()
. En duur...tsja, da's wel bekend lijkt me. Het paard-de stalling-alle mikmak eromheen (dan weer een keer biotine, ddan weer een wormenspuit, dan weer pak shampoo, dan weer neiuw hoofdstel enz.)-dierenarts, enz. Ik heb dan de geluk dat ik zelf niet heel erg veel bij hoef te betalen bij mijn paard en dat ik dit jaar vrij neem op een paar uurtjes werken na. elady schreef:Hey
Tijdrovend?????? Nee, een andere manier van je tijd indelen![]()
![]()
![]()
![]()
.
.
).holly schreef:Op 5 minuten na ben ik buurvrouw van Rockey.
En ik betaal ook niet zo rond de 650 euro. Bij hele lange na nog niet.
Het verschil tussen haar en mij is:
Zij heeft 1 paard (?) en ik 2.
Zij staat op een goede stal, ik heb land.
Zij betaald voor de goede stal en de service die erbij hoort, en ik heb dat allemaal niet, dus betaal ik er ook niet voor (of ik moet mezelf gaan betalen)
Wat we wel samen hebben, is de bossen om de hoek![]()
(we zijn elkaar echt nog nooit tegengekomen)
Wat betreft de partner? Die gaat elke dag gezellig met me mee, en vind het erg leuk dat we paarden hebben.
Dus niet duur, en ook geen probleem met de partner.