Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Celvin schreef:Ik doe op dit moment een cursus Honden & Katten Besluit.. Hiermee kan ik een eigen dierenpension openen..![]()
Tergelijkertijd ben ik ook bezig met een bedrijfsplan hiervoor, en heb daar een enquette voor gemaakt...
Wie zou deze voor mij willen beantwoorden ?
En natuurlijk eventuele suggesties en opmerkingen zijn altijd welkom !
Vraag 1 - Heeft u huisdieren en zoja welke en hoeveel ? jah 3 [ITP] dexster en lieka en pupy
Vraag 2 - Maakt u gebruik van een dierenpension voor uw huisdieren bijvoorbeeld als u op vakantie gaat ? nee!! gaat naar familie (de hond) katten thuis versorgt
Vraag 3 - Zoja welke en bent u tevereden met dit pension ?
Vraag 4 - Wat vindt u prettig of wat juist niet ?
Vraag 5 - Wat vindt u belangrijk aan een pension/ aan wat voor eisen zou het volgens u moeten voldoen ? nvt
Vraag 6 - Hoe denkt u over een dag-opvang ? jah dan moet je geen dieren nemen !
Vraag 7 - Is het gewenst om uw dier gewassen mee terug te krijgen ? nvt
Vraag 8 - Gaat u met uw hond op cursus ? jah egt een aanrader het is gezelig en je hond vind het ook wel leuk je leert ook veel beter om gaan en hij luistert veel beter !! onze kan nu los overal heen als ik zeg nee is het nee en hij snapt het![]()
Vraag 9 - Maakt u gebruik van een trimsalon ? nee
Vraag 10 - Wat zou u er van vinden als dit alles op 1 adres te vinden is ? uumm jah op schich wel oki maar dag op vang kijk neem dan hgeen dieren !!
Alvast Bedankt !
Celvin schreef:
Vraag 1 - Heeft u huisdieren en zoja welke en hoeveel ?
1 hond (en binnenkort 2 kittens)
Vraag 2 - Maakt u gebruik van een dierenpension voor uw huisdieren bijvoorbeeld als u op vakantie gaat ?
Nee. Hond kan naar familie.
Pension in onpersoonlijker voor de hond. Hond krijgt veel minder (persoonlijke) aandacht. Honden worden vaak bij elkaar gestopt in kennel en vind het risico té groot dat er gevochten wordt.
Vraag 5 - Wat vindt u belangrijk aan een pension/ aan wat voor eisen zou het volgens u moeten voldoen ?
* de honden moeten lekker lang buiten kunnen en gaan
* je moet het vertrouwen hebben dat er goed op de gezondheid van je dier gelet wordt
* het voer moet goed zijn (desnoods mogelijkheid om eigen voer mee te geven)
* er moet niet extra betaald hoeven te worden voor bv. medicijnenVraag 6 - Hoe denkt u over een dag-opvang ?
Heb er zelfs serieus over nagedacht maar de hond gaat naar mijn ouders als ik er niet ben. Dagopvang is ideaal voor bv. werkende mensen.Kosten moeten niet te hoog zijn.
Vraag 7 - Is het gewenst om uw dier gewassen mee terug te krijgen ?
Nee. Als ik dat wil, dan vraag ik daar wel om. Ervan uitgaande dat als mijn beest vies is geworden door bv. een vies hok of door een niet goed schoongemaakte buitenplaats, mijn hond of kat gewassen wordt door en op kosten van het pension.
Vraag 8 - Gaat u met uw hond op cursus ?
Nee. De hond is precies zoals ik hem hebben wil. Ik heb hem zelf het e.e.a. bijgebracht omdat ik zelf de nodige ervaring heb in de africhting.
Vraag 9 - Maakt u gebruik van een trimsalon ?
Ja.
Vraag 10 - Wat zou u er van vinden als dit alles op 1 adres te vinden is ?
Dit hebben wij al. De trimster heeft haar salon op het terrein van een dierenpension. Echter, wij maken nooit gebruik van het pension.
Alvast Bedankt !
Celvin schreef:
nee
Vraag 2 - Maakt u gebruik van een dierenpension voor uw huisdieren bijvoorbeeld als u op vakantie gaat ?
n.v.t
n.v.t
n.v.t
Vraag 5 - Wat vindt u belangrijk aan een pension/ aan wat voor eisen zou het volgens u moeten voldoen ?
dat er goed voor de dieren word gezorgd, aandacht, schoon, niet al te hoge kosten
Vraag 6 - Hoe denkt u over een dag-opvang ?
Nuttig, beter dan je dier aan de weg vastbinden
Niet gewassen, schoon is genoeg
n.v.t
n.v.t
lijkt me wel handig, hoef je niet steeds heen en weer te reizen, en het kost minder tijd omdat alles op een plek is.
Alvast Bedankt !
Celvin schreef:

Celvin schreef:
-Ik heb 2 katten
-Ja, mijn katten gaan altijd in een pension als ik langer dan een weekend weg ben, en anders zorgt familie voor ze.
-Heel tevreden!
-Het is een heel gezellig, schoon pension, de katten krijgen goede verzorging. Snachts slapen ze in hun eigen hok, en overdag mogen ze allemaal vrij rondlopen, in een buitenren, waar ook een binnengedeelte aan vast zit.
-Ruime, goede verzorging, evt eigen voer (een van onze katten is een tijd op dieetvoer geweest, en dat kon ik gewoon meegeven)
Absoluut niet nodig voor mijn katten. Voor een hond zou het misschien wel handig kunnen zijn, maar ik vind als je fulltime werkt, moet je geen hond nemen, die kunnen toch niet zo goed tegen alleen zijn, als katten.
-Neuh, mijn katten wassen zich zelf, dus die zijn altijd schoon.
-nvt. Met mijn katten ook niet![]()
-nvt. Of kun je je katten ook laten trimmen? lijkt me geen goed plan, mijn rooie kat sloopt de hele boel..![]()
-Voor een hond handig denk ik?
Alvast Bedankt !
Citaat:
Vraag 1 - Heeft u huisdieren en zoja welke en hoeveel ? Ja, 5 katten, 1 hond en 2 konijnen.
Vraag 2 - Maakt u gebruik van een dierenpension voor uw huisdieren bijvoorbeeld als u op vakantie gaat ? Nee
Vraag 3 - Zoja welke en bent u tevereden met dit pension ? /
Vraag 4 - Wat vindt u prettig of wat juist niet ? /
Vraag 5 - Wat vindt u belangrijk aan een pension/ aan wat voor eisen zou het volgens u moeten voldoen ? /
Vraag 6 - Hoe denkt u over een dag-opvang ? Je kan beter een oppas regelen of geen dier nemen als je hem vaak nodig hebt.Vraag 7 - Is het gewenst om uw dier gewassen mee terug te krijgen ?
Maakt niet uit.
Vraag 8 - Gaat u met uw hond op cursus ? Nee, en dat kun je merken, ze kan alleen zitten en dan wanneer ze er zelf zin in heeft als je het vraagt.
Vraag 9 - Maakt u gebruik van een trimsalon ? Nee
Vraag 10 - Wat zou u er van vinden als dit alles op 1 adres te vinden is ? Wel makkelijk![]()
Celvin schreef:Ik doe op dit moment een cursus Honden & Katten Besluit.. Hiermee kan ik een eigen dierenpension openen..![]()
Tergelijkertijd ben ik ook bezig met een bedrijfsplan hiervoor, en heb daar een enquette voor gemaakt...
Alvast Bedankt !
Huisdieren 1 hond.
Nee, nog nooi t gedaan.
Nee, de buurman past op onze hond als wij weg gan.
Vraag 3 - Zoja welke en bent u tevereden met dit pension ?N.V.T.
Een uitloopje of /en dagelijkse wandelingen met de hond,m veel aandacht. Het liefst niet met andere honden in contact want die jack russell van ons is nogal dominant.
Vraag 5 - Wat vindt u belangrijk aan een pension/ aan wat voor eisen zou het volgens u moeten voldoen ? Ruime hokken, beweging aandacht en voer op gezette tijden.
Vraag 6 - Hoe denkt u over een dag-opvang ?Hangt van de hond afd. Onze hond ken goed alleen blijven, maar nooit langer dan 2 uur laten we hem alleen er is altijd iemand thuis.
Onze hond zou je er geen plezier mee doen. Liever niet![]()
Nee.
Vraag 9 - Maakt u gebruik van een trimsalon ?Ook niet
Handig en efficient.
Succes ~!
Alvast Bedankt !