Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Craignethan schreef:Grappig vind ik wel dat bijna iedereen het er hier over eens is dat een paard niet alleen hoort te staan, maar dat bijna 90 % van de honden wel alleen wordt gehouden, honden zijn roedeldieren.
Ik wet het, off-topic, maar het viel me gewoon op
Cassidy schreef:Pharagirlke, ik durf te beweren dat de problemen die jij met Pharaon hebt voortkomen uit het feit dat hij alleen staat, gecombineerd met het ontbreken van overwicht van jouw kant en het niet passen van tuig...

sterker nog die je er geen plezier mee zou doen. Maico mijn verzorgpony hield niet van andere pony's hij was een keer getrapt bij zijn nek op pony kamp en sindsdien vermeed hij ze. Met onderdanige pony ging het wel maar van dominante paarden moest hij niets hebben. Nee, hij stond liever alleen zodat hij zijn eigen plekje had, natuurlijk had he=ij wel eenden en kippen s'avonds in de stal en liep er een hond en kat over het erf. Helemaal alleen niet!
Nu sinds een 2 weken staat mijn shetlander bij haar en daar moest ze ook wel even aan wennen. de shet komt altijd dicht bij haar in de buurt staan maar Natas is daar niet van gedient! Nu gaat het gelukkig goed, als je haar oren naar achteren en dreigen niet meetelt als zei in de buurt is.

pharagirlke schreef:geen van onze paarden heeft ijzers.
wil jij beweren, dat ik Pharaon het paardzijn ontzeg?
hij mag heus op weide! alleen niet als die andere twee derin staan.
als jij hem het kan afleren stel ik voor dat je het komt doen...zou ik heel erg fijn vinden! het was veel makkelijker voor ons als ie Booster accepteerde.