MoonChloe schreef:Je had toch geen eigen paard
Euh... Nee, maar dan mag ik toch wel weten wat ik wil met mijn toekomstige paardje?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
runningkawa schreef:Dat je het niet eens bent met de manier van bekappen van je smid, dat kan.
Maar dat is imo geen reden om zelf te gaan kl*te, maar een rede om een smid te zoeken die bij jou past. Bijv een strasser smid.
!Er was in ieder geval iemand die het echt over een cursus had.Ik ben zelf ook helemaal niet bekend in het 'natuurlijk' bekappen?Iemand zei dat je dan een keer in de twee weken moest?Dan kan me wel voorstellen dat het wat moeilijk word.Ik zelf ben in ieder geval super tevreden over mijn smid dus ik zou nooit zelf gaan bekappen.(maar dat heeft meer te maken met het feit dat ik denk dat ik niet zo'n groot natuurtalent ben
) petrabonanza schreef:ik kan me niet voorstellen dat iemand het risico neemt om zelf te gaan prutsen.
)
runningkawa schreef:Maar dat is imo geen reden om zelf te gaan kl*te, maar een rede om een smid te zoeken die bij jou past. Bijv een strasser smid.
er valt niet zoveel te smeden zonder ijzers....
Citaat:runningkawa schreef:
Maar dat is imo geen reden om zelf te gaan kl*te, maar een rede om een smid te zoeken die bij jou past. Bijv een strasser smid.