Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
MissJ schreef:Zoveel?
Waar baseer je dat bod op?
(is gewoon een vraag, geen aanval)
Ik zou nu toch echt graag wel weer eens een reactie van Appaloosafan zelf willen zien.

annegti schreef:Dees en crossmonster hadden allebei naar Luttenberg gemoeten naar de CK. Heb daar toch zeker een goed bewegende bonte gezien en een valk(gribus x samber die net niet door mocht met 66,5) Die valk was een beetje twijfelgeval, wanneer is iets valk en wanneer licht bruin?

annegti schreef:Met 66.5 heb je toch geen paard wat totaal niet kan lopen lijkt me. De meeste doen het voor minder. 'K heb geen Florencio's zien lopen in Luttenberg maar om nou te zeggen dat de kwaliteit niet goed was bij de 4-jarigen..... Die Metal wou ik best op stal hebben hoor. (5 jarigen heb ik niet gezien)
Tempus schreef:Dat stond er wel hoor. Maar ja. Dat paard waar het over gaat kan nog niks , dressuurmatig.
runningkawa schreef:Op zich vind ik 3000, voor een brave 6 jarige ook niet te veel.
En hij kent niks?
Hij kan toch normaal naar buiten, dus kent wel wat, een B proef moet dus zeker lukken.
Als het nu om een 16 jarige ging, maar voor een gezonde 6 jarige?
je mag mij zeggen waar ik ze voor 1500 euro mag vinden. Waar gekeurd mag worden en geen gebreken aan zitten.