Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) en via het KWPN krijg ik IDS. Vind de paardenkrant toch het meest "compleet" ook al is het niet echt een blad. Mijn abonnement op de BIT heb ik opgezegd, idd omdat het meer reclame is dan artikelen. Al koop ik hem soms nog wel als ik wat extra leesvoer nodig heb. De hoefslag spit ik nog wel eens door bij de moeder van mijn vriend, maar het meeste wat daar in staat is dan al oud nieuws.
. Als ik eens in Engeland ben, neem ik altijd een stapel engelse paardenbladen mee. Helaas komen we daar niet elke week
.
. Het ligt er gewoon aan met wat voor doel je zo'n stripblad koopt. Voor de informatie kun je hem idd beter laten liggen, maar het zijn van die heerlijke blaadjes om te lezen als je in een warm bad ligt. Geen ramp als ze nat worden en het leest makkelijk weg
. Maar oh wat mis ik op zo'n moment die goeie ouwe Ponyclub
, daar kan geen ander (paarden) stripblad tegenop.Ziolette schreef:Maar oh wat mis ik op zo'n moment die goeie ouwe Ponyclub, daar kan geen ander (paarden) stripblad tegenop.
!)Cowgirl schreef:Vroeger kocht ik wel eens het blad YOUR HORSE, is engels, mega dik heel veel onderwerpen. Kan het alleen nergens meer krijgen.
Idra schreef:Baroque is ontzettend duur voor wat het is.
4 keer per jaar verschijnt het maar, en buiten heel erg mooie glossy foto's staat er niet veel in.
Ik heb een tijdje Bit gehad, Cap is vergelijkbaar, maar dan Belgisch. Toch blijven die magazines niet boeien. Net zoals De Hoefslag, dat tè sportgericht is imo.
Tessebes schreef:Bit vind ik echt behoorlijk duur, moet ik bekennen (61/11=5.55 per blad!)