Abonnement op welk paardenblad?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 21:26

Bedankt voor de tip Haha!

oberon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 22:41

Toch zou ik voor Your Horse gaan (als je Engels redelijk is). Dat blad is echt niet te vergelijken met enig Nederlands tijdschrift. Is echt een geweldig blad.
Cowgirl, ik koop Your Horse bij de Bruna. The Reed Shop heeft 'm ook. Ik zou naar een Bruna bij je in de buurt gaan en vragen of ze 'm voor je bestellen. Vinden ze geen probleem.

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 23:06

Ik heb zelf een abonnement op de Paardenkrant (en de DD en DD extra, maar dat is wat off-topic Haha! ) en via het KWPN krijg ik IDS. Vind de paardenkrant toch het meest "compleet" ook al is het niet echt een blad. Mijn abonnement op de BIT heb ik opgezegd, idd omdat het meer reclame is dan artikelen. Al koop ik hem soms nog wel als ik wat extra leesvoer nodig heb. De hoefslag spit ik nog wel eens door bij de moeder van mijn vriend, maar het meeste wat daar in staat is dan al oud nieuws.

Your Horse is ook een fijn blad, helaas moeilijk te krijgen hier in de buurt Scheve mond . Als ik eens in Engeland ben, neem ik altijd een stapel engelse paardenbladen mee. Helaas komen we daar niet elke week .

Abonnement op de Penny heb ik ook gehad, wel opgezegd maar ik koop hem ondanks mijn 25 lentes nog bijna elke maand net als de penny plus Schijnheilig . Het ligt er gewoon aan met wat voor doel je zo'n stripblad koopt. Voor de informatie kun je hem idd beter laten liggen, maar het zijn van die heerlijke blaadjes om te lezen als je in een warm bad ligt. Geen ramp als ze nat worden en het leest makkelijk weg Tong uitsteken . Maar oh wat mis ik op zo'n moment die goeie ouwe Ponyclub Verdrietig , daar kan geen ander (paarden) stripblad tegenop.

Als ik jou was zou ik idd eens een maand lang van alle bladen wat lezen en op de voor jou meest interessante een abonnement nemen. De paardenkrant heeft als ik het goed heb ook een actie mbt tot de olympische spelen. Mooi proefabonnement om te proberen.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 23:14

Ziolette schreef:
Maar oh wat mis ik op zo'n moment die goeie ouwe Ponyclub Verdrietig , daar kan geen ander (paarden) stripblad tegenop.

Helemaal mee eens! Ik heb nog hele stapels bij mijn ouders liggen, binnenkort hier maar eens een plekje voor inrichten. Ik was er een half jaartje geleden net weer in begonnen, een heerlijk blad vond ik dat altijd.

Nog even inhaken op wat hierboven werd gezegd: Your Horse is idd in NL verkrijgbaar, 'mijn' Read Shop heeft hem ook! Lachen

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 23:18

Your Horse is echt het leukste paardenblad als je over van alles en nog wat wil lezen Lachen. Ook in Duitsland hebben ze een paar boeiende bladen, maar die zijn hier nauwelijks te koop (ik kom altijd met stapels bladen terug uit Duitsland *LOL* )

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 23:19

Oeh ja de ponyclub......... met malle Haha! Haha! Haha! Haha!

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 23:23

Ik was zwaar fan van de Ponyclub, als hij er nou nog was zou ik hem nog kopen denk ik Haha!.

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 23:24

Ik heb de hoefslag, ben erg geinteresseerd in sport en een beetje fokkerij. Zit er aan te denken ook te abonneren op de Paardenkrant.

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 23:26

hoeveel kost een jaar abo op de hoefslag? (ja t stond hier terug ook al ergsn geloof ik...maar om t zeker te weten Haha!)misschien dat ik die erbij neem. De Bit is namelijk niet zo heel veel meer aan..

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 23:30

Ik heb juist besloten dat ik de Paardenkrant ga opzeggen en in plaats daarvan de Bit neem.

De Paardenkrant vond ik erg prettig omdat het actueel was maar tegenwoordig heb ik alle bealngrijke uitslagen al op internet gezien.
Ook staan er lang niet zoveel advertenties in als vroeger.

De Bit vind ik prettig lezen en er staan vaak leuke en interessante tests in.

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 00:06

Ik heb een abbo op de (duitse) Cavallo en de Pferdebörse.

Beide bladen vind ik erg informatief en leuk om te lezen. (De "Reitschultest" in de Cavallo is altijd erg leuk Clown !)
Verder koop ik nog wel eens Pferde Heute (als er iets instaat wat me interesserd) en de Pferdeanzeiger.
Als ik in Ned. ben, koop ik meestal de Bit.

miepmiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 09:56

Ik heb ook de bit. Als je geen specifieke voorkeur hebt voor bijvoorbeeld sport of mennen, maar gewoon een algemeen paardenblad zoekt, lekker leesvoer, dan is'ie erg aan te raden!

(en ik heb een zwak voor gloosy bladen Bloos )

Suusjeher

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 10:06

Tessebes schreef:
Ik heb een mailtje gestuurd naar Baroque voor informatie. Dit blad komt slecht 4x per jaar uit zag ik.
De Mensport komt 9x per jaar uit en een jaarabo kost €34,50.
Bit komt 12x per jaar uit en kost €59,-.

Bit heeft de prijzen verhoogd per 1 juli, nu kost het Eur 61,-

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-04 10:26

Ik heb een info pakket aangevraagd bij de NVVR.
Verder lijkt de mensport me ook nog steeds interessant.
Bit vind ik echt behoorlijk duur, moet ik bekennen (61/11=5.55 per blad!)

Vanes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 10:44

Ik ben nu alleen nog lid van de paardensport (knhs dus)
De Bit heb ik opgezegt, de laatste tijd vondt ik er weinig meer aan.

peeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 10:48

Ik ben nog altijd lyrisch over de Bit! Goede, informatieve stukken met een aantrekkelijke opmaak. Ben nog geen beter blad tegen gekomen

missnynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 10:48

ff een tip als je voor bit kiest: met je divozapasje krijg je het eerste jaar 10% korting

Leoniez

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 10:54

Ik heb geen abbo, maar ik koop wel vaak de bit.
Ik vind het een heel leuk blad!

Gail

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 13:00

Ik ga mee met Katja wat betreft Paardenkrant, maar Bit koop ik af en toe een los nummer als ik interessant vind wat er in staat: ze hebben leuke artikelen en mooie foto's, maar het herhaalt zich altijd wel weer naar een paar jaar. Verder lees ik de Hoefslag (minus westerngedoe enzo) en de IDS van voren naar achter. Ik vind t juist een plus dat ze KWPN-georienteerd zijn want Tinkers enzo vind ik niet interessant (Cobs weer wel).

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 14:40

Cowgirl schreef:
Vroeger kocht ik wel eens het blad YOUR HORSE, is engels, mega dik heel veel onderwerpen. Kan het alleen nergens meer krijgen.

Ik heb hem laatst nog een paar keer gekocht in een boekwinkel in Bergen, zo ongeveer tegenover een bakker, op hetzelfde rijtje als een tabakswinkel. Dan weet je vast wel, welke ik bedoel. Ze hadden er steeds maar eentje, maar nu heb ik hem al even niet gekocht, moet ik er toevallig overdag in de buurt zijn, dan kijk ik eventjes.

Odeale

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 15:17

Idra schreef:
Baroque is ontzettend duur voor wat het is.
4 keer per jaar verschijnt het maar, en buiten heel erg mooie glossy foto's staat er niet veel in.

Ik heb een tijdje Bit gehad, Cap is vergelijkbaar, maar dan Belgisch. Toch blijven die magazines niet boeien. Net zoals De Hoefslag, dat tè sportgericht is imo.

Dat vind ik ook van de hoefslag, Ik heb een abbonement nu, maar vind het niet zo leuk. De Bit is leuker, die koop ik er nu bij, dus ben ik dubbel zo duur uit.

Suusjeher

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 15:24

Tessebes schreef:
Bit vind ik echt behoorlijk duur, moet ik bekennen (61/11=5.55 per blad!)

Het is ook aan de prijzige kant. Ik was helaas te laat met het opzeggen van mijn abonnement, anders was ik er dit jaar al vanaf.
Nu niet vergeten voor volgend jaar.
De artikelen vallen tegen en het lijkt wel of er ieder jaar weer meer advertenties in komen.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 15:27

Gail schreef:
Ik vind t juist een plus dat ze KWPN-georienteerd zijn want Tinkers enzo vind ik niet interessant (Cobs weer wel).

Ach tinker of irish cob whats the differents? Beide even lief!

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-04 15:31

Nextdomino schreef:
Nu niet vergeten voor volgend jaar.

Je kunt toch nu alvast opzeggen voor volgend jaar? Dan weet je zeker dat je het niet vergeet. Wel schriftelijk laten bevestigen.

talouch

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 12:14

Er is een belgisch blad genaamd CAP. Dit is het formaat van de BIT maar gebasseerd op allerlei gebied dus niet alleen dressuur, ook western, tuigpaarden etc. Heel leuk blad.