Paardje spelen *sgaam*

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 19:14

Vroeger op de basisschool deed ik dat wel Tong uitsteken
We hadden een rechthoekige verhoging op het schoolplein dus dat was de bak en toen was er altijd 1 lesgever, de rest waren paarden Tong uitsteken
Maar in groep 6 moesten we naar een dependance, daar was dus geen 'bak' en toen we in groep 7 weer terugkwamen vonden we onszelf er te oud voor, dus toen nooit meer gedaan Tong uitsteken

Annemarie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 19:41

Ja ik deed dat ook wel is toen ik nog op de basisschool zat ... en maar rennen in een zware bak (krijg je wel conditie van )

moo_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 19:57

ik deed da jaar geleden ik sprong altijd Haha! kei leuk man!! met van die hindernissen eg vet met allemaal van die kleintjes super cool haha
xxx monique Knipoog

Ashleey_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 20:02

hahaha dat deden wij ook altijd op de basisschool.. sprongen we op elkaars rug.. en dan gingen we alle mensen die paarden speelde vernoemen naar de pony's van onze manege!!
hahahaha!! Haha!

IloveShets

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 20:13

Whaaa ik deed dat ook altijd.. mijn zusje wast paard en ik liep erachter Haha! Springtouw als teugels haha.. ow wat lollig!

Ook gingen we wel eens bij mijn vriendin het zadel op het hek vast maken en gingen we zo rijden Schijnheilig