Zijn deze kosten redelijk?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

livo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 23:58

Ik vind het absoluut niet reeel dat jij alles zou moeten betalen..je kunt net zo goed een goed paard kopen en daar alles voor betalen als je hem verkoopt heb je de aanschafprijs er als het goed is weer uit dus betaal je al met al hetzelfde of zelfs minder....

Dan heb je alleen het voordeel dat je hem precies kunt verkopen op t moment dat t jou uitkomt en niet wanneer de eigenaar t uitkomt...want wat nou als de eigenaar op de een of andere manier ontevreden is kan hij hem dan op ieder moment zo weer opeisen terwijl jij er ondertussen een boel geld in hebt gepompt???

zou er niet aan beginnen echt niet....

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 13:25

Ik vind het net als Margreet en Fellor allemaal heel redelijk.
Je moet het gewoon zo zien dat jij een jaar lang alle kosten overneemt, dus ook de verzekeringskosten.

En als jij dan een ZZ-Zwaar paard onder je kont krijgt en je kunt er een hoop van leren dan zou ik dat aanbod met beide handen aanvaarden.
Dus mocht je er niet uitkomen met die persoon, laat het mij even weten, ik vind het een zeer aantrekkelijk aanbod als het ook nog een fijn na te rijden paard is.
Ik zoek nog een paard die ik meteen in het Z2 kan uitbrengen.