rijden jullie in stijl?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 18:54

Ik heb blauwe rijbroeken en heb vaak blauwe sokken aan maar daar blijft het bij. Toevallig heb ik een blauw fleecevest gehad van mijn werk, wat aan gaat als het weer kouder wordt, zelf had ik voor een ander kleurtje gekozen maarja opzich staat het wel netjes

RodeoGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 21:10

Ja ik wil er wel goed verzorgd uitzien en Thiemen moet er ook een beetje fatsoenlijk uitzien...Heb zwarte rijbroek...Donkerblauw met lichtblauw schrabrak...en een lichtblauw t-shirt of witte met blauwe streepjes...Moet wel een beetje bij mekaar staan vind ik...

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 21:15

Nee, bij de paarden kan het me meestal niet zo heel veel schelen hoe ik erbijloop (tot op zekere hoogte dan he...). Ik had pas wel een zwart shirtje aan en dat matchte toch wel heel mooi bij m'n laarzen en handschoenen Haha! .

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 21:30

Ik stem de kleding eerst en vooral af op het weer
heet-warm-aangenaam-frisjes-fris-koud-zeer-koud(van spaghettiblouse tot dikke wollige wintertrui dus). In het vervolg kijk ik bij een van die categorien en het de eerste bloes die er een beetje gewassen en netjes uitzien trek ik over mijn hoofd, als ie nu zwart of wit of geel is Haha! . bijpassende bandages of zadeldekjes heb ik ook niet.

I_love_noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 21:07

Scheve mond Scheve mond Bij mij heeft het toch geen zin om in "stijl" te gaan rijden aangezien ik me toch niet schoon kan houden Haha! Schijnheilig . Heeeel soms ben ik in een gekke bui en dan trek ik bijv. blauwe sokken beige broek blauw truitje aan Knipoog maar dat is echt bijna nooit. Ik vind het eigenlijk belangrijker dat me paard er een beetje normaal uitziet Lachen Pling
XxX lisa

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 21:11

Ja ik let daar wel een beetje op... Net als met gewone kleren eigenlijk. Haha!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 21:21

Ik rij in mijn eigen stijl.
Dwz:
Bovenste shirt uit de kast
Bovenste broek uit de kast
1e paar sokken wat ik tegenkom in de la
Paard met een pad die schoon is (groen/blauw of bordeaux/zwart) met donkerblauwe beschermers.

Het zal me (in training) echt een worst wezen