Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
DinkeyGirl schreef:Sorry hoor maar ik vind het een beetje gezeik, ze vraagt toch hoe duur alles is en niet jullie mening of ze het wel of niet moet doen?
Mithrandir schreef:Ik ken iemand die het paard dat ze had al verzorgde voordat ze haar kocht. Ze wilde eigelijk een ander, maar omdat dit paard verkocht zou worden als zij haar niet meer zou verzorgen, heeft ze toch haar "verzorgpaard" gekocht.beterweter! na ik kan nog wel een heel verhaal typen zoals jij nu doet, maar daar heb ik echt geen zin in. Kan je denken dat ik me uitgeluld voel, moet je vooral denken maar dat maakt mij niet uit
en ik werk me rot om een paard te kunnen kopen en onderhouden maar waarschijnlijk snap je dat dus niet maar goed bedankt voor je reacties, je zal wel gelijk hebben ofzo.. blij? mooi
grtzzzz
!Maar ik denk dat als ik op buitenrit iemand tegen kom die geen menlessen heeft gehad ik mooi weg ben.Zou lekker zijn als iedereen gewoon zonder menlessen de weg op ging niet?Trouwens,als je een ongeluk veroorzaakt moet jij kunnen bewijzen dat jij een paard goed kan mennen.Kan je nooit bewijzen zonder ruiterbewijs/menbewijs,dan betaal je de rest van je leven de schadeclaim die je aan je broek heb hangen
.TS : vind je mennen wel leuk eigenlijk?Misschien ben je als je dan straks je haffie heb uitgekeken op de shet en op het mennen?Dat zou wel jammer zijn!(zeker als je dan ook kan gaan mennen met je haffie)...want je zegt nu wel dat je geld heb voor een paard,maar dat worden er dan 2.Heb je daar wel geld/zin/tijd enz. voor?!Er ook wel eens aangedacht hoe dat met je studie gaat,dat je dan tegen die tijd een vriend krijgt enzovoorts?

en dat beleren daar moet je gewoon goed met je paard kunnnen op schieten als je weet dat het moeilijk word iemand bij halen en als je niet zon heel moeilijk paard heb kan je het zelf brobeeren egt geen probleem ik ken er zat mensen die zelf beleerd hebben 

Mithrandir schreef:Dus als je met argumenten komt, kies dan een goede of kies een andere hobby..
Keej?

boeflover schreef:verder is mennen(volgens mij) de duurste tak van de paardensport... damn, pas moest ik nieuwe leidsels omdat mn andere te kort waren, 40,-!! en dat was nog een vriendenprijsje, normaal zijn ze nog veel duurder...)
. Mithrandir"]En dan zijn alle andere boktgebruikers dom... Omdat zij hun mening geven en die mening jou niet aanstaat.
nou ik doe ook altijd wat me gezegd word hoor, ik wil me bijrijdpaardje niet kwijt! maar soms is het wel irritant snappie? maar ik ga nu een paard leasen, natuurlijk komen daar ook regels bij en dingen die wel en niet kunnen, maar misschien wat meer verantwoordelijkheidsgevoel vind ik wel fijn
[/quote]Shetje met tuig leasen?![]()
[quote="Mithrandir"]
hallo ik ben niet dom damn..
[/quote]Ooh niet? Waarom zeg je dan eerst:
[quote="Mithrandir"]
ik kan een vet mooi palomino shet krijge voor 80 euro hij is 1 jaarmaar wel onbeleerd, uuhm.. nu ga ik twijfelen (het is echt een plaatje hoor)
[/quote]En dan:
[quote="Mithrandir"]
en dat betekent trouwens ook NIET dat ik meteen morgen een shet ga kopen hoor
[/quote]???
[quote="Mithrandir schreef:En wie zegt dat als ik een shet heb, dat ik dan eigenlijk liever een haf heb? damn jullie zijn gewoon dom..
Sluit topic maar, ik word hier misselijk van!!!
Je weet alles beter, kan alles betalen... Weet je zeker dat je niet liever een wilde arabierhengst hebt?