Citaat:DRONTEN – Vanaf september 2004 is het zover; studenten van de CAH Dronten kunnen hun eigen paard stallen in de paardencampus aan de Wisentweg bij de Schoolboerderij. Een accommodatie vóór studenten, waarbij de organisatie wordt verzorgd dóór studenten.
De paardencampus wordt vanaf juni gebouwd en zal voor aanvang van het nieuwe cursusjaar worden opgeleverd. Daarmee hebben studenten van de CAH Dronten de mogelijkheid om met het eigen paard door te rijden en te trainen tijdens de opleiding.
Uniek aan de paardencampus is dat het management in handen ligt van studenten van de bedrijfskundige opleidingsvariant “Management en paardenhouderij”. Door mee te werken in het management van de paardencampus verdienen de studenten studiepunten. Ze brengen met deze managementervaring immers de theorie van school in de praktijk. Dit systeem wordt al met succes toegepast op het Coöperatief Veredelings en Demonstratie Bedrijf (CVDB) dat op hetzelfde complex ligt als de paardencampus.
Bij de bouw wordt zoveel mogelijk het welzijn van de paarden vooropgesteld. De stallen zijn dusdanig van opzet dat het onderlinge contact tussen de paarden groot is. Lucht, licht en ruimte zijn ruim aanwezig door de afwezigheid van buitenmuren, er is een paddock met afschot en een verlichte buitenbak met eb en vloed bodem. Een bos met ruiterpaden ligt op 200 meter afstand. De leden van het managementteam komen te wonen in kamers op de locatie.
Geen muren????? Ik zit nog even op internet te snuffelen of ik eventueel een plaatje kan vinden.

Evelien idd.
Ik ga de verkorte opleiding doen van 3 jaar. Dus ik moet deze zomervakantie stage lopen
Trouwens, Redgirl, wist niet dat jij ook op Bokt zat, heb je nog wel eens gemaild vorig jaar om meer info over een stage, maar nooit meer wat van gehoord... Naja, maakt ook niet meer uit
Dat gaat dussss niet lukken 
Voor de rest heb ik ruim voldoende studiepunten, maarja, het is de drempel voor het derde jaar...