Curly85 schreef:tja manege Lisiduna heb ik ook niet zulke goede ervaring mee. Mijn moeder kreeg een paard die de hele week amper buiten was geweest en alleen maar als een gek aan de kletter ging en bijna mensen heeft omver geknald Ik had een paard die niet naar voren was te rijden en de begeleidster kon haar paard ook niet aan
Conclusie: ik moest voorop rijden en alles blijven blokkeren omdat anders de andere aan de hol gingen en mijn paard deed nix
Grol heb ik redelijke ervaringen mee. Het was alleen een enorme groep met allemaal duitsers die niet konden rijden.... maar een paar van hen werd ook terug gestuurd
Manege Groll vind ik dus niets!! Zeer onverantwoordelijke leiding!
Veel mensen die niet kunnen rijden, die meegaan, bang zijn en vervolgens toch in rengalop moeten....mensen liggen ernaast en de leiding kon de paarden niet meer stoppen
Ook geen leuke paarden, te snel of te sloom
Het nivo wordt niet echt aangepast aan de ruiters maar als er mensen bij zijn die echt bang zijn kan het zijn dat de rit wat rustiger verloopt dan bij een groep ervaren "durfals".
) maar het is een aan raden mij vriendin ging ook mee voor het eerst in haar leven naar het strand en ze vond het geweldig )
.