Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Sjuimpje schreef:Er is met de zoekfunctie heel veel te vinden over HB,
ik zelf vind deze zadels waardeloos. Als je ècht maatwerk wilt hebben kan je beter naar www.daaleman.nl die maakt de zadels, in tegenstelling tot HB, wel echt op maat en in super kwaliteit.
hij ligt goed op verschillende paarden die ik rijd. Ookal is het een ouder zadel de vorm en kwaliteit is heel goed. Ik vind het ook een fijn zadel met veel steun en goede zit.
Ilindra schreef:www.hulsebos-zadels.com
Grappig: Police zadel![]()
Zo'n beetje alle zadels bij de KLPD in Nunspeet zijn van Daaleman
benangelique schreef:daarnaast is de service van HB ook waardeloos; als je het zadel moet laten opvullen duurt het erg lang en doen ze het niet goed. Alles heeft haast en moet ff snel, wat de kwaliteit niet ten goede komt. Na een jaar lopen zeuren kreeg ik nog geen ander zadel, terwijl aangetoont was dat de rugproblemen van Makouty door onder andere het zadel kwamen.
Voor mij geen HB dus!
benangelique schreef:als je dat doet vervalt je garantie en dat wil je natuurlijk niet!
peeky schreef:De moeder van mijn vriend heeft net een nieuwe. Ik vond hem eigenlijk prima zitten, maar vond het wel een beetje goedkoop dat je een wintec singeltje bij zo'n zadel krijgt. Doe er dan meteen een mooi lederen singeltje bij...

samantha5 schreef:Ben het hier helemaal niet mee eens. Bij Niek heb ik zijn hulsebos er bij overgenomen. Ik had geen ervaringen met die merk, maar ik ben er erg over te spreken. Het zadel was in maart voor het laatst opgevuld en ik belde Hulsebos op om het 1 en ander er over te vragen. Ik werd er prima geholpen.
Ach zo heeft iedereen wel zijn mening over een bepaald merk, er is altijd wel wat te zeuren.
Sjuimpje schreef:Wat vind je er beter aan dan?
Ik hou wel van dit soort zadels, net als mijn Passier geen tierlantijnen maar gewoon een degelijk kwaliteitsproduct.
Ik heb overigens nooit een HB gehad, maar wel heel veel 2e hands in handen gehad en ik vind gewoon dat ze wel heel hard achteruit boeren en regelmatig erg scheef zijn. Het feit dat ik ze 2e hands zoveel tegenkom vind ik ook een teken aan de wand.
Volgens mij is het nog steeds zo dat HB niet op maat maakt, niet zoals Daaleman dat doet iig. Die komt echt kale bomen op je paard passen.
Natasha schreef:Tja, Sjuim, je maakt me wel aan t twijfelen.
Ik heb talloze , oudere, Daaleman zadels gehad, en die waren allemaal goed en bruikbaar op vrijwel ieder paard.
Maar niet mooi voor t oog.