Ik sta nu op een stal waar ik vrij veel betaal in verhouding met de voorzieningen die er zijn, maar wel de enige stal in de omtrek waar ze dag en nacht naar buiten mogen in de zomer. Jordy gaat zodra het weer en land het toelaat de wei op, en komt er dan niet meer af tot het niet meer te doen is. In de winter helaas geen weidegang, we zitten in de polder, dus erg natte grond in de winter, en dan blijft er geen land meer over. Maar wel een stal met grote uitloop, waar hij dag en nacht naar buiten kan, en waar andere uitlopen aan grenzen zodat hij altijd contact heeft met andere paarden. En dan ook nog eens zeer regelmatig met een vriendje in de paddock of bak.
Op andere stallen hier, die veel mooier zijn, erg luxe, komen ze maar 2-3 uurtjes per dag buiten, en alleen in de zomer, dat vind ik gewoon te weinig. Zeker als hij 's winters helemaal niet naar buiten kan.
Jordy verandert trouwens ook in een ongeleid projectiel als hij alleen op stal staat

Paard staat dus 20 uur per dag binnen. En komt er 2 x per dag uit met eigenaresse. Je maakt dit paard dus ook echt niet gelukkig om haar buiten te zetten.. Ik dacht niet dat het kon maar het is echt zo.