Anders ben ik de paarden ook zo kwijt hoor
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
Maar dat moet ook wel, want als mn cijfers opeens heel laag worden, moet ik minder naar Hof. De laatste periode ben ik wel ietsje gezakt qua cijfers, maar dat kwam omdat ik er geen zin meer in had. 's Avonds ging ik eerst computeren voor het huiswerk, en dat werkt niet echt

Valery schreef:mijn zit er niet tussen jah een beetje...paardje kost me wel veel tijd..mijn cijfers zijn met ups en downs gegaan..huiswerk maken doe ik niet..alleen als er iets ingeleverd moest worden en dan meestal nog op het laatste moment..alleen voor wiskunde maakte ik huiswerk...maar op dit moment heb ik alle tijd voor sugababe want ik heb sinds vandaag vakantie
parouscha schreef:Dus als ik het goed begrijp gaan jou paarden voor school Balans?
Ik dacht ook altijd zo, maar ik denk dat je school toch wel voor gaat

eigenschappen waar je ook na je schooltijd veel aan hebt.
dus binnen 2 maand mocht ik een nivo hoger
maar bij mij is er niet onder gaan lijden, tja het is wel heeeel druk, maar ik vind het het zeker waard, ik zou niet zonder kunne
Heb vooral computertijd ingeleverd voor de paarden, en 's morgens wat uitslaaptijd, wat uiteindelijk ook weer computertijd is omdat ik dan vroeger naar bed moet (wat ik ook niet altijd doe.
). Enne, ik kan ook nog gewoon - als het nog lang genoeg licht is! - een aantal uur per dag rijden!