Leuke stallen Delft eo

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

loontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 20:23

Ja duijndam heet die ja.Zit ook vlakbij het delfse hout.
Tja poot ieder zijn mening toch??Je krijgt voor wat je betaald Bak is altijd te rijden en paard buiten zetten tja de 1ne keer staat ze maar een half uur en de andere keer 1,5 uur.Ik vind het een fijne stal(iedeal is anders )maar dan leg ik wel 100 tot 150 euro meer neer als ik een ideale stal zou willen en vraag me dan toch echt af wat is ideaal?
Pb aileen dan even ze heet Aileentjuhxx op bokt gewoon zeggen dat je via mij pbt(of zo iets dergelijks)

Black_riders

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 20:39

jhee zeg, een stal vinden die nog een beetje betaalbaar is, is tegenwoordig erg moeilijk te vinden zeg.

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-04 00:12

Leetje schreef:

Maar waar ik nu nieuwsgierig naar ben is of er bij de stallen die genoemd zijn ook weidegang zit 's winters, of andere mogelijkheden voor beweging?

De stal waar ik vrijdag dus ben wezen kijken had sowieso de hele zomer weidegang, en in de winter halve dagen, verdeelte in 2 groepen.
De prijs was trouwens ook erg netjes Scherps Knipoog

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 09:13

Waar was dat dan Sily? (ik ben geen concurrent, ik zoek wat voor over een paar jaar Haha!).

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 12:03

Sily, Stal Langeveld is die stal waar Pyx ook staat. Het heet Stal de Delftse Hout en Fam Langeveld runt het. (Die van www.stalindelft.nl ).

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-04 14:43

Tessebes schreef:
Waar was dat dan Sily? (ik ben geen concurrent, ik zoek wat voor over een paar jaar Haha!).

Hahahaha je mag concurrent zijn hoor, ik heb net de buitenbox voor mezelf besproken Knipoog
http://hoogerbrugge.tripod.com/index.htm

Ik ben er vandaag weer langsgeweest om te kijken en nog wat te vragen.
De sfeer is er lekker, de mensen zijn aardig en Par mag lekker de hele dag het land op.
De dag waarop ik kan komen is flexibel, en ze doen gewoon hun best voor je, ik stond echt verstelt.

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 15:05

Ow, ik heb toevallig vandaag op hun site gekeken, het is voor mij zelfs ook nog aan te rijden (15 km). Leuk, ik hoop dat je het naar je zin hebt!

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 16:04

Heel veel succes met de verhuizing, hoop dat je het daar naar je zin gaat hebben.

Whizper08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 20:58

Leuk syl, dat je een stal gevonden hebt! Per wanneer ga je weg. Ik per 2 juli, al over 2 weken. Kan je ook lekker buitenrijden daar?

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-04 22:33

2 Augustus ga ik over, 31 juli de keuring en bestgaand rijpaard, 1 augustus gaat de nieuwe winkel open en dan de 2de eindelijk rust en dan gaat mijn mutsie kennis maken met haar nieuwe vriendjes.

Moet voor die tijd wel een kast in elkaar gaan zetten Haha! Lijkt me heel erg leuk

Als het goed is kan ik binnendoor zo in een stuk komen waar je lekker kunt rijden, ik zie het wel...sowieso is de bak een stuk groter en kan Par dus even laten zien en voelen hoe hard ze werkelijk kan Haha!

loontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 21:04

Wel jullie best doen he de 31ste!!Maak er wat leuks van en laat ze eens een poeppie ruiken daar.
De 1ste de nieuiwe winkel al open.Houden jullie een opendag dan???
Ik hoop dat par veel nieuwe vriendjes krijgt en dat jullie het naar jullie zin daar hebben.Trouwens doe je ellie dan niet meer??Nu en straks???

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-04 22:53

Zondag 1 augustus kan je je portomonnee meenemen Haha!
Nou ja het hoeft niet, maar we houden idd een grote open dag, grootste gedeelte van de mensen zullen vrij zijn dus we hopen maar dat het lekker druk zal worden en natuurlijk krijgen we een aantal giga aanbiedingen
Ikzelf neem wel mijn porto mee.....heb al wat dingen gezien Bloos

En idd eerst de 31ste *met knikkende knieen* de keuring en het bestgaand rijpaard gebeuren....
Dan mag ze nog 1 dag van haar maatjes genieten, en maandag moet ze weggie.....vind het ergens wel zielig voor haar maar ja, er staan wel ene heleboel very big horses op de andere stal en daar is ze nou eenmaal gek op

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 19:50

Heel veel plezier op je nieuwe stekkie!

PolitieTed

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 20:25

loontje schreef:
Tja poot ieder zijn mening toch??Je krijgt voor wat je betaald Bak is altijd te rijden en paard buiten zetten tja de 1ne keer staat ze maar een half uur en de andere keer 1,5 uur.Ik vind het een fijne stal(iedeal is anders )maar dan leg ik wel 100 tot 150 euro meer neer als ik een ideale stal zou willen en vraag me dan toch echt af wat is ideaal

Sorry hoor, maar ze staan altijd gewoon de hele dag buiten. In het weekend hoor je je paard gewoon zelf buiten te zetten, dus als je het dan niet doet is dat je eigen probleem. Door de weeks worden ze altijd buiten gezet (de hele dag!) en dan is het wel de bedoeling dat je af en toe komt helpen. gezien het feit dat zo'n beetje niemand dit doet, worden ze hier wel eens gek van. Zet jij maar eens 30 paarden in je eentje of met z'n 2en buiten...

loontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 21:25

PolitieTed schreef:
Sorry hoor, maar ze staan altijd gewoon de hele dag buiten. In het weekend hoor je je paard gewoon zelf buiten te zetten, dus als je het dan niet doet is dat je eigen probleem. Door de weeks worden ze altijd buiten gezet (de hele dag!) en dan is het wel de bedoeling dat je af en toe komt helpen. gezien het feit dat zo'n beetje niemand dit doet, worden ze hier wel eens gek van. Zet jij maar eens 30 paarden in je eentje of met z'n 2en buiten...

Sorry hoor maar sta er zelf dus weet echt wel wat er gebeurt daar.
We hadden het eigenlijk over de winter wat dus de reden i9s waarom mensen er op afknappen.
Ik help daarin tegen vaak genoeg heb afgelopen maandag ook mee geholpen en ja we waren met zijn 2 dus weet precies wat je bedoeld.In het weekend hebben we netjes opgelost dus daar maak ik me echt niet druk om.Maar zoals eerder vermeld hebben we het hier over het najaar/winter.