Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Leetje schreef:
Maar waar ik nu nieuwsgierig naar ben is of er bij de stallen die genoemd zijn ook weidegang zit 's winters, of andere mogelijkheden voor beweging?
Tessebes schreef:Waar was dat dan Sily? (ik ben geen concurrent, ik zoek wat voor over een paar jaar).
Lijkt me heel erg leuk
loontje schreef:Tja poot ieder zijn mening toch??Je krijgt voor wat je betaald Bak is altijd te rijden en paard buiten zetten tja de 1ne keer staat ze maar een half uur en de andere keer 1,5 uur.Ik vind het een fijne stal(iedeal is anders )maar dan leg ik wel 100 tot 150 euro meer neer als ik een ideale stal zou willen en vraag me dan toch echt af wat is ideaal
PolitieTed schreef:Sorry hoor, maar ze staan altijd gewoon de hele dag buiten. In het weekend hoor je je paard gewoon zelf buiten te zetten, dus als je het dan niet doet is dat je eigen probleem. Door de weeks worden ze altijd buiten gezet (de hele dag!) en dan is het wel de bedoeling dat je af en toe komt helpen. gezien het feit dat zo'n beetje niemand dit doet, worden ze hier wel eens gek van. Zet jij maar eens 30 paarden in je eentje of met z'n 2en buiten...