Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

lovelygirly schreef:Ik hoef niet perse te rijden.Leuke dingen doen zoals longeren en wandelen en hem dingen leren is ook leukEn ik verkoop hem niet want ik hou dan te veel van hem. Dekken doet die ook die ik wil dus dekken en later koop ik een grotere hoor !!
Lovertje28 schreef:Hoi ik ben de vriendin van sharon ik wil ook een shetlander kopen maar het is niet mijn bedieling om derop te rijden hoor. Gewoon een pony om lekker mee te knuffelen etc. oja ik heb nog een vraagje wat voor een maat deken heb je nodig voor een shetlander..? is 110 goed..?
Zhivago schreef:Als rijden niet perse hoeft, waarom dan een shet zich gek laten dekken zodat je eindelijk genoeg bij elkaar hebt voor nog een paard en dan er nog eentje bij kopen...
Lovertje28 schreef:Hoi ik ben de vriendin van sharon ik wil ook een shetlander kopen maar het is niet mijn bedieling om derop te rijden hoor. Gewoon een pony om lekker mee te knuffelen etc. oja ik heb nog een vraagje wat voor een maat deken heb je nodig voor een shetlander..? is 110 goed..?
Koop een teddybeer