Kan jij leven zonder paarden?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kan jij leven zonder paarden?

Ja
18 (23%)
Jah makkelijk!!
Geen stemmen
Nee echt niet, ik kan echt niet zonder paarden.
58 (76%)

Totaal aantal stemmen: 76

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 17:50

Charos schreef:
Heb gestemt voor ja, paarden vind ik wel belangrijk en het is mijn hobby, maar niet zonder je hobby kunnen leven??

Ben ik het helemaal mee eens. Soms vind ik het eerlijk gezegd wel een keer een weekje lekker als ik op vakantie ben dat ik dan niet iedere dag 7 dagen per week moet rijden!

Isleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 18:49

ik kan wel zonder paarden leven maar vooral Isleen zou ik vreselijk gaan missen en Joseph denk ik ook wel maar Kelandra weet ik niet
Die hebben we nog maar net. Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 19:08

Kan wel, maar wil het niet.
Ik zou me vreselijk gaan vervelen, wil er niet eens aan denken Tong uitsteken.

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 19:37

Nee, ik denk niet dat ik zonder paarden kan. Het zijn mijn grootste maatjes Haha!

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 21:07

Nee, er gaat heel veel van mijn tijd inzitten en ik zou niet weten wat ik moet doen met die tijd als ik me paard niet meer heb!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 21:11

Hey

Ik denk dat als je er op instelt dat je leven Zonder paarden is, dat dat dan ook kan.

Lady is nu een maandje logeren (bij de hengst die haar gaat dekken) en ze is nu 7 dagen weg, maar ik mis haar wel. Ik moet hard leren voor school (volgende week tentamens) maar ik hou gewoon tijd over omdat ik in deze tijd naar Lady zou gaan.
Ik kan nu niet zonder (gelukkig staan er nog 2 op stal die ik zo zou kunnen pakken) maar Lady kwijtraken, dat zou echt een RAMP zijn.

Kyan01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 21:49

Nee er zou dan zo groot gat in mijn leven komen.... Das voor mij niet op te vullen. Kortom mijn paardjes zijn mijn alles...

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 21:59

Kyralovertje schreef:
Ja, ik zou wel zonder paarden kunnen. Heb ook nog een leven náast paarden Haha!
Persoonlijk vind ik het niet erg gezond als iemand alleen maar over paarden praat, denkt, en doet Knipoog
Maar.. uiteraard zou ik het er wel moeilijk mee hebben Tong uitsteken

jup

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 22:27

Tjah. T kan best zonder. Zou me zeker beroerd voelen, en de neiging hebben om toch maar naar de manege te gaan. Maar n weekje ofzo is af n toe wel lekker. Ff wat anders doen Lachen Maar zodra k dan terug ben meteen naar mn paardje Haha!

Biepmiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 22:30

Ach het is natuurlijk een groot deel van je leven, je paard, maar vandaag kreeg mijn schoonzus te horen dat ze zonder nierfunctie MOET leven, en dan lijken dit soort vragen ietsje minder belangrijk....

Alles is relatief.......

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 22:42

Ik zou het waarschijnlijk wel kunnen (vind het nu af en toe wel lekker om even een weekje zonder te zijn, maar dan mis ik ze wel hoor ) Maar er zou best een groot gat in mn leven komen want mijn dagen bestaan uit school, beetje werken en paarden. En echt andere hobbys waar ik veel tijd aan besteed heb ik ook niet. Maar goed, ik zou vast wel iets kunnen bedenken als ik geen paarden in mn leven had. (dan zou ik wrsch hele dagen achter internet zitten Tong uitsteken Alhoewel, wat ik nu doe op internet is vooral ook paardgerelateerd Tong uitsteken)

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 22:43

Ik ben blij als ik een dag niks met paarden te maken heb Haha! Haha! Haha!

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 01:48

Als ik elke dag met paarden bezig ben dan ben ik ook blij eens een dagje geen paard te zien, maar zie ik langer dan een week geen paard dan herkent men mij vaak niet meer als de Aimee die ik normaal ben.... Bloos

Offuh... zou ik gewoon schizofreen zijn? Bloos! Knipoog:D

Idioteque

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 08:07

Ja.
Mijn leven zal wel een stuk minder leuk worden.
Maar er zijn meer leuke dingen in de wereld. En tot mijn achtste (toen ik op paardrijden ging) ben ik ook gelukkig geweest Knipoog

Olrike

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 08:51

Nee, absoluut niet. Wanneer ik een dag niet bij Olrike ben geweest kan ik niet slapen en al helemaal niet eten. Ik voel me dan echt heel schuldig. Als ik een rustdag heb ga altijd nog naar stal voor een uitgebreide poetsbeurt en gaan we altijd even wandelen.
Ik zal nu wel heel penny-achtig overkomen. Maar ik heb wel een eigen paard, en heb daar de verantwoordelijkheid over. En het is niet de bedoeling dat een paard zich verveeld.
Ook vind ik het voor het dier ook goed, dat ze me niet alleen associeren als ik kom voor te rijden ofzo. Je moet ook gewoon naar je paard toegaan, om hem te verzorgen. Anders gaat je paard dadelijk denken: Ow nou moet ik weer heel hard werken. Lijkt me nou niet echt een heel prettig ideee. Dan gaat de werklust er volgens mij ook wel vanaf.

Nou heb ik best wel veel getypt, maar anders denken jullie dadelijk dat ik zo'n pennymeisje ben dat 1 keer in de weer op een manege komt. Terwijl dat in mijn geval dus absoluut niet is.

Groetjes Sanne Lovers Olrike N