Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
LuvdaTossa schreef:Dat durf ik niet met zekerheid te zeggen, maar ik geloof dat Paula wel paarden verkocht. Ze hadden ook een website geloof ik: www.osseweide.nl ?

Neel schreef:In Roden zit er ook een. Een dierenwinkel met echt alles wat je nodig hebt voor de dieren. Van kippenvoer tot paardenhalsters![]()
Ik weet niet hoe hij heet, maar hij zit tegenover die campeerwinkel de Vrijbuiter![]()
En hij is ook stukken goedkoper dan Divoza !!!
Kwaliteit is ook iets minder maar wel handig als je niet zo'n ruim budget hebt
kimmy schreef:Ben jij er al wel eens geweest dan? Heb 2 waardebonnen nog van hun, maar ben ze vergeten in te leveren
wkoekoek schreef:Kwaliteit is ook iets minder maar wel handig als je niet zo'n ruim budget hebt
). Bij Divoza durf ik niet eens naar die prijs te kijken van zo'n setje
GeJe schreef:Er zijn natuurlijk genoeg ruitersportwinkel in de regio Noord, maar wanneer je op zoek gaat naar producten en merken die je niet overal ziet liggen... tja, dan wordt het al een stuk moeilijker. Wie kent bijvoorbeeld rijkleding van Georg Schumacher of Toggie? .... Yep, dat bedoel ik dus.
djuno schreef:Het heet geen Riedstra maar Ruitersport Veendam
Javmo schreef:Oja, in Tynaarlo zit er volgens mij ook nog 1, de Kissing Horses geloof ik. Ben er alleen nog nooit geweest.
Ik had een keer met een wedstrijd bonnen ervoor gewonnen (ter waarde van 30 gulden <- nog nog guldens). Op de terugweg naar huis zijn we er meteen maar even langsgereden. Maar ik vind het altijd erg moeilijk om dingen te kopen terwijl je helemaal niks nodig hebt
Nouja toen heb ik het dus wel gedaan, heb samen met me zusje groots ingeslagen toen

Lydiia schreef:De man heet riedstra, dus yvet en ik noemen het altijd riedstra![]()
We zijn naar boer en peerd geweest en naar appingedam, en zeker geslaagd!
Javmo, ik ben ooit wel eens in the kissing horses geweest maar vond niet dat ze toen een leuk assortiment hadden. Het is denk ik wel een jaar of 6 geleden, dus misschien is het inmiddels leuker