Wát is er zo bijzonder aan de Ankypads????

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 11:43

Ik vind de dekjes persoonlijk wel leuk, maar ik weet zeker dat mijn pony 'm als winterdeken kan gebruiken en dat het dekje er onder wegschuift. Bovendien heb ik al eens eerder een dekje gehad zonder vastmaak bandjes eraan, en na een half rondje galopperen in de bak lag ie ergens in t zand! Ik hou het bij andere dekjes waar wél bandjes aan zitten! Maar ik vind dikke dekjes veel fijner, of wollen daar blijven ze veel beter onder droog en het droogt (meestal) beter.

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 14:40

Sinds vandaag heb ik me ook een pad aangeschaft, geen ANKY maar 1 van LamiCell. Kwalitatief 1 van de betere merken in België én ze kosten maar de helft van een Anky, 25€.

Ik gebruik het trouwens op een D-pony en ik merk niets van het dekbed effect ...

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 14:45

[quote="Loolapelooza"][/quote]

o..jammer dattie hier zo duur is anders kocht ik'm misschien ook wel.
Leuke atvatar heb je trouwens Haha!

TeamSpirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 15:21

ankypads zijn heel chique, ze zijn er in leuke kleuren, en het is een goed dek voor de drukverdeling van het zadel.
ik ben er helemaal weg van, maar de kwaliteit zelf moet nog wel iets verbeterd worden.

Monday

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 15:47

Wat er zo bijzonder aan is? Geen idee. Ik vond het materiaal heel mooi om te zien en heb er daarom één gekocht. Toen bleek dat het materiaal ontzettend goed vocht opneemt en weer naar beneden transporteert, het dekje blijft super liggen zelf zonder de lusjes, het droogt weer snel en in de was bleef ie ook mooi. Dus heb ik er nog eentje bijgekocht, maar gezien de prijs en het feit dat ik maar met een dekje tegelijk kan rijden is het nu wel even goed geweest.

Marliesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 15:52

Ik zou niet weten wat er bijzonder aan is, de prijs waarschjnlijk. Maar je hoort toch vaak dat de kwaliteit ook niet al te goed en dat ze erg snel kapot gaan.

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 16:52

Margreet schreef:
Geen idee... Ik vind er niks aan.
Ze zijn te kort onder een normaal dressuurzadel (zelfs onder een ANKY-zadel!)

Meen je dat nu? Sja.... dan heeft het niet veel zin dat ik er eentje zou kopen... Hoe dwaas!

CaylinnMae

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 20:57

Pascha schreef:
Polypad is inderdaad heel fijn, ik heb er ook eentje van de horseware. Die bevalt ook heel goed, en blijven mooi na het wassen!! En er zit niet zo'n groot anky merk op, maar een bescheiden "horseware" merkje.

Is dat er toevallig zo 1 die je aan 2 kanten kunt gebruiken? (dus ook met 2 kleuren?) Ik heb namelijk laatst een Rambo/Horseware-pad gekocht en dat vind ik een heel fijne pad!

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 23:46

Ik vind ze mooi en ze blijven goed liggen. Ik vind het bandje naar de singelstoot bij andere dekjes erg lelijk.
En duur? Dat valt wel mee. Er zijn genoeg dekjes die meer kosten...

Pascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 23:57

Ullwin, die van mij is maar aan een zijde te gebruiken, maar ik weet welke je bedoeld. Ik heb ze op hun site gezien, zien er leuk uit!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 10:41

Lielle schreef:
ik heb meer spullen van die buitensportmaterialen (jas, ondergoed, etc) en dat bevalt allemaal super. Als er meer paardensportmerken met CoolMax, GoreTex en Polartec gaan werken, koop ik geen Anky dingen meer Knipoog

Op jouw advies kom ik nu geregeld in de buitensport-zaak. Columbia werkt met fijne materialen alleen zijn die spullen duurder dan de Anky kleding.

En wat die dekjes aangaat:
* niet duurder dan andere kwaliteitsdekjes
* goede opname van vocht en snel droog
* kleurvast [ook na veel wassen op een te hoge temperatuur Bloos ]
* slijtvast na intensief gebruik
* vuilafstotend, deze dekjes wordnn lang niet zo snel vies of hard van het zweet en dat scheel me weer wassen.

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 12:04

wat ik me ofvraag effe tussendoor he, heeft een van jullie wat van die kledinglijn gekocht en hoe bevalt je dat?

Prince

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 12:36

Qua prijs vind ik ze wel meevallen, gezien het materiaal waar ze van gemaakt zijn. Ik spaar momenteel voor een Eskadron Impuls dekje, vreselijk mooi, maar wel 80 euro ! Momenteel rijd ik gewoon met een Harrys Horse dekje van 20 euro. *LOL*

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 13:00

LovingTweety schreef:
Nou... Ik heb nogal een interessant geval. Sinds een maandje heb ik een nieuw zadel, ligt perfect en drukt nergens ofzo. Maar met welk dekje ik dan rij loopt ze kreupel, Behalve met een ANKY-dekje. Oftewel mijn conclusie: Ze is verwend Tong uitsteken

Haha nee ik vind het gewoon mooie dekjes en heb er eigenlijk vooral 1 vanwege de kleur Turquoise ANKY is de enige die ze in die kleur verkoopt Boos!

in de nieuwe BIT zit een bijlage en daar staan turquoise dekjes in met of zonder koordrand voor 19 en 23 euro dus alleen voor de kleur zou ik het niet doen hoor !!
enne kreupel rijden onder het zadel dat kan nooit aan dat dekje liggen, zo superdik is het niet.......lijkt mij

geral

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 13:32

Voor mij geen Anky pads, je betaald voor de naam en ik ben heel bang dat ze het qua kwaliteit niet halen bij de polypads. Haha!
Mijn eerste twee polypads zijn op dit moment 18 jaar oud, beginnen nu pas wat te slijten op de sierrandjes Haha!
Daarnaast heb ik 2 Divozpads, waar ik uitermate tevreden over ben, moet wel zien of ze de 18 jaar gaan halen Haha!

Ik vertik het om voor de naam Anky veel geld neer te tellen en als ik dan lees wat sommige mensen hun ervaringen zijn, nee laat maar

Sambo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 14:51

Sorry,maar ik vind ze super,heb er niets op aan te merken.Zelf ben ik geen Ankyfan,logo haal je er makkelijk vanaf.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 17:04

Jippie schreef:
Op jouw advies kom ik nu geregeld in de buitensport-zaak. Columbia werkt met fijne materialen alleen zijn die spullen duurder dan de Anky kleding.

En wat die dekjes aangaat:
* niet duurder dan andere kwaliteitsdekjes
* goede opname van vocht en snel droog
* kleurvast [ook na veel wassen op een te hoge temperatuur Bloos ]
* slijtvast na intensief gebruik
* vuilafstotend, deze dekjes wordnn lang niet zo snel vies of hard van het zweet en dat scheel me weer wassen.

precies, dat is dus ook mijn ervaring. Ik, ben zelf ook erg te soreken over Columbia en SprayWay heeft ook mooie dingen.

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 17:08

Anky kan mij ZO inhuren als vertegenwoordiger / promoter van de Anky pads!!!

Ik ben er helemaal wég van en wil ook absoluut niets anders dan dat.

Reden:

- ik hou niet van dekjes die je vast moet maken aan het zadel
- de kwaliteit straalt er van af
- mooie kleuren
- prachtig in vorm en op kleur, ook na veelvuldig wassen
- goed vocht opnemend, snel droog
- liggen bij mij mooi onder het zadel, en zijn dus ook bij mij niet te kort, ik heb zelfs een zadel met extra verlengde zweetbladen....
- Ik hou nu eenmaal van mooie dingen

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 17:09

joke20 schreef:
wat ik me ofvraag effe tussendoor he, heeft een van jullie wat van die kledinglijn gekocht en hoe bevalt je dat?

Kleding is heel duurzaam, tuurlijk betaal je mee aan de naam, maar het IS ook wel kwaliteit hoor! Ikheb een bodywarmer uit de allereerste collectie, en die is ook na honderd keer wassen echt geweldig!

T-shirts zijn wel erg kort, maar ook goed van kwaliteit

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 17:13

Haha!

Annsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 17:14

T-shirts zijn wel leuk ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 18:12

De shirts zijn echt geweldig!!!
Ik gebruik ze amper bij het paardrijden [zonde Haha!] maar dus wel altijd in de sportschool en tijdens de looptrainingen. ik zit ongeveer 4 keer per week in de sportschool dus je begrijpt dat het spul vaak gewassen wordt, maar het ziet er nog uit als nieuw.
Vergelijkbare shirtjes van Nike zijn minstens zo duur. En van dat ANKY spul kun je nog wel eens wat scoren in de uitverkoop

japke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 11:41

de pads lijken mij wel fijn heb ze zelf niet geprobeerd maar als ik een pad koop niet van anky dat is echt duur met een ander merk neem ik ook wel genoegen.

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 12:53

Wat er bijzonder aan is? De naam? Haha!

Volgens mij liggen die dingen op het ene paard gewoon beter dan op het andere. Maar ze zijn mij te duur en dat logo is veeels te groot. Geef mij maar een gewoon dekje van BR ofzo Lachen

JazzOrlando

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 13:02

Amethyst schreef:
Wat er bijzonder aan is? De naam? Haha!

Volgens mij liggen die dingen op het ene paard gewoon beter dan op het andere. Maar ze zijn mij te duur en dat logo is veeels te groot. Geef mij maar een gewoon dekje van BR ofzo Lachen

Deze argumenten zijn al een aantal keer genoemd en sorry dat ik het zeg ik vind ze bull... Ze zijn niet duurder dan bv Eskadron of RG en wat betreft dat logo: als het je niet bevalt dan pulk je dat logo er in nog geen 2 minuten vanaf!

Ik ga geheel met PennyBitch mee!! Tackfactory: wij bieden ons aan om de pads te promoten