Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pascha schreef:Polypad is inderdaad heel fijn, ik heb er ook eentje van de horseware. Die bevalt ook heel goed, en blijven mooi na het wassen!! En er zit niet zo'n groot anky merk op, maar een bescheiden "horseware" merkje.
Lielle schreef:ik heb meer spullen van die buitensportmaterialen (jas, ondergoed, etc) en dat bevalt allemaal super. Als er meer paardensportmerken met CoolMax, GoreTex en Polartec gaan werken, koop ik geen Anky dingen meer
LovingTweety schreef:Nou... Ik heb nogal een interessant geval. Sinds een maandje heb ik een nieuw zadel, ligt perfect en drukt nergens ofzo. Maar met welk dekje ik dan rij loopt ze kreupel, Behalve met een ANKY-dekje. Oftewel mijn conclusie: Ze is verwend![]()
Haha nee ik vind het gewoon mooie dekjes en heb er eigenlijk vooral 1 vanwege de kleur Turquoise ANKY is de enige die ze in die kleur verkoopt
Jippie schreef:Op jouw advies kom ik nu geregeld in de buitensport-zaak. Columbia werkt met fijne materialen alleen zijn die spullen duurder dan de Anky kleding.
En wat die dekjes aangaat:
* niet duurder dan andere kwaliteitsdekjes
* goede opname van vocht en snel droog
* kleurvast [ook na veel wassen op een te hoge temperatuur]
* slijtvast na intensief gebruik
* vuilafstotend, deze dekjes wordnn lang niet zo snel vies of hard van het zweet en dat scheel me weer wassen.
joke20 schreef:wat ik me ofvraag effe tussendoor he, heeft een van jullie wat van die kledinglijn gekocht en hoe bevalt je dat?
Amethyst schreef:Wat er bijzonder aan is? De naam?![]()
Volgens mij liggen die dingen op het ene paard gewoon beter dan op het andere. Maar ze zijn mij te duur en dat logo is veeels te groot. Geef mij maar een gewoon dekje van BR ofzo