Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
roowz"]
[quote="nano schreef:ik bedoelde eigelijk alleen maar dat er veel spook verhalen zijn over het inslapen zoals "hij vecht er tegen" of "hij stond op en begon gek te doen" dat kan gewoon niet want er valt niks te vechten

opruime die handel!Quarterh0rse schreef:maar ook hoor je wel eens dat als ze naar de slacht gaan, ze op transport worden gezet naar het buitenland om daar te slachten en dan hebben ze het echt niet goed dus ik denk toch dat ik ook voor inslapen zou kiezen
nano"]
[quote="pearl_tje schreef:Slacht, methode is sneller en je bent er direct (misschien bruut gezegt vanaf)
Inslapen, paard ligt ik weet niet hoe lang aan de kant van de weg totdat ie op wordt gehaald en op wordt getakeld, en van bovenaf in de container word gesmeten, en dan hoor je een keiharde BONK..
Slacht je bent er direct vanaf...
ViTaMiEnTjUh schreef:en hoe weet je dat het paard in paniek raakt als hij een verdovng krijgt? je ziet het niet, maar hoe weet je het dan? en als mensen het belangerijk vinden om een slachtprijs te krijgen dan vind ik dat niet normaal want je wilt toch het beste voor je paard. en ik zou best willen betalen voor een spuitje voor mijn paard, als hij maar een rustige en pijnloze dood krijgt. groetjus Jantine
) als mijn paard na haar dood voor menselijke consumptie wordt gebruikt.
Toffeetje schreef:Stel je voor, links voor je staat iemand die klaar staat om een pin door je hoofd te schieten, rechts staat iemand met een verdovingsspuit...
Dan toch liever de verdovingspuit!