Anders moeten we met zijn 3en in nieuwegein gaan shoppen en daarna kas een aai over zijn neus geven
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Anoukie"]
Mayo, was de collectie van Happey Valley ook al afgeprijsd? Ik wil die 2 kleurige bodywarmer nog hebben, vanille met donkerblauw!
[/quote]
[quote="Anoukie schreef:Balen,... 50 euro heb ik er nu niet voor over.
Mayo, als die is afgeprijsd (al is het maar 10 euro), maatje L svp.

dus denk ga ik maandag even een nieuwe broek, sokken en als ik er dan toch ben nieuwe laarzen kopen maar ik wist dit telaat dus maandag is me laatste kans.. moet ik dus naar stal om verder nog kennis te maken en dingen die uitgelegd moeten worden :S gaat t dus niet door voor mij
Lydiia schreef:Zou je dan ook even willen kijken of die cavallo chaps waar ze het over hadden wat zijn? Die waren maar 10 euro?
samantha5 schreef:Gisteren was ik eerst naar de fjord geweest om te kijken, daarna zouden we naar die winkel gaan. Maar volgens mij ben ik bij een hele andere tent naar binnen gegaan. Freddy's heten die volgens mij. Niks hadden ze wat ik wilde hebben. Ik ging voor de turkqoise anky pad, maare die waren nergens te bekennen.