wie heeft zn paard verzekert?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Hebben jullie je paard verzekert?

Nee ik heb 'm niet verzekert
31 (31%)
Ik zit er aan te denken om hem te verzekeren
8 (8%)
ja ik heb m wel verzekert
58 (59%)

Totaal aantal stemmen: 97

duivelintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 23:55

wij hebben onze paarden onlangs ook verzekerd bij amev/hippo. we betalen daar wel rond de 90 euro per maand voor (totaal beide paarden), maar zijn wel heel uitgebreid verzekerd.

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 00:44

Mijn paard zit bij Interpolis in de meest uitgebreide verzekering plus ziektenkosten voor een bedrag van €3500,-

Kost me €104,- per kwartaal en ik heb nog nooit iets hoeven declareren in de afgelopen 2 jaar. Misschien zonde, maar ik heb het liever zo dan dat er wel iets gebeurd was Haha!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 01:48

Mijn paarden zijn wel verzekerd maar ik betaal me scheel aan de rekeningen, en ze hebben nooit wat.
Intussen heb ik bijna het aankoopbedrag naar de verzekering gebracht, had ik het op een rekening gezet dan had ik er nu wat leuks voor kunnen kopen.
Zet het geld apart op een rekening, je loopt de eerste jaren het risico dat je eventueel hoger in de kosten komt te zitten dan je hebt gespaard, maar daarna is er niets aan de hand.
Je moet alleen wel de discipline hebben om er dan ook niet aan te komen.

Mijn verzekeringen worden iig opgezegd.

Anita_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 01:30

Onze paarden zijn niet verzekerd, daar hebben wij bewust voor gekozen.
Ik vind het zonde als ze jaren niets zouden hebben om dan toch verzekeringsgeld te betalen.
Wij hebben er ook een potje voor, en mijn zusje en ik staan elkaar zowel emotioneel als financieel bij als er met spoed geopereerd moet worden of wat dan ook.
Ik heb om mij heen zoveel gedoe gehoord met verzekeringen, jaren betalen en als er dan eens iets is, dan weten ze het altijd wel weer zo te keren dat ze niet hoeven uit te keren of dat je maanden achter je geld aan kan lopen.
Ik vind dat als je een paard neemt, je ook weet dat het onverhoopt ineens mis kan gaan.
Dus als je daar rekening mee houdt en er een potje voor maakt of een spaarrekening voor opent, dan komt het allemaal goed!
En klinieken zijn volgens mij ook niet zo moeilijk met eventueel verspreid betalen na een grote operatie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 03:32

Mijn drie paarden zijn allemaal niet verzekerd. Ik vind het zonde van het geld en daarnaast zie ik de toegevoegde waarde niet. Ooit heb ik een paard van mij verzekerd bij aankoop. Toen ze na twee dagen in een spijker ging staan was de verzekering niet thuis. Terwijl ze in de voorlopige verzekering zat speciaal voor deze gevallen. Het heeft mij min. 10.000 gulden gekost en ik kreeg werkelijk niets van de verzekering.Paard is bij de slacht beland.

Daarom...............ik verzeker niets, en draag zelf de eventuele kosten wel.

piedrolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 16:27

Piedro is wel verzekerd.
Aangezien het hij shetje is kon hij gewoon opgegeven worden als huisdier.
Dat zat gewoon bij een verzekering ,ergens anders voor, in. Dus geen extra kosten, maar toch verzekerd Lachen

Claudia19

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 16:53

ja lotte is verzekerd.
bij amev hippo.
voor 2500 euro
moet zelf 27,60 per maand betalen.
ze is wel uitgebreid verzekerd.

x_ultimate_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 19:04

onze pony's zijn verzekert zodat de kosten gedekt worden als ze een auto ofzo beschadigen omdat wij 2x per week over de weg gaan verder weet ik niet precies mijn vader regelt dat allemaal.

poepie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 20:58

mijne is verzekerd