Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Sommige paarden hebben gewoon echt moeite om al lopend (i.e. onder het zadel) te mesten. helga"]
[quote="SmithsGirl schreef:Tegen... Banjer mag van mij altijd stilstaan om te poepen... ik kan immers ook niet lopen en poepen tegelijk....

)Margreet schreef:Nou ik zet 'm gewoon stil hoor! Jammer dan dat het blijkbaar niet zo hoort....
a) hij loopt voor geen meter al mestend, worden hij en ik echt niet blij van
b) geen zin om al die keutels uit de hele bak te scheppen (hij legt grote bergen!)
c) hij heeft het in al die tijd nog nooit tegen me gebruikt, hij gaat ook niet gelijk abrupt in de ankers, hij laat merken dat hij moet (staart omhoog) en dan zet ik 'm op een hulp stil als het nodig is kan ik 'm zo aan de praat houden, daar twijfel ik niet aan
d) op wedstrijd heeft hij de trailer al volgescheten, die gaat echt niet in de ankers in de ring (zie ook c)
SmithsGirl schreef:Tegen... Banjer mag van mij altijd stilstaan om te poepen... ik kan immers ook niet lopen en poepen tegelijk....
ze wilt ook wel s met oversteken poepen dus ja. Zip schreef:Doorrijden, want als je een wedstrijd of iets dergelijks hebt moet hij ook gewoon doorlopen,