MarijeR"]
[quote="animals schreef:Wat is dit voor flauwe kul dan?! Een doorgezakte rug bij een 3 jarige hengst? Het moet ook niet gekker worden! Hoe is dat zo gekomen! Ik vind dat je dit beestje nog een kans moet geven, en niet naar de slacht moet brengen, zet hem dan rustig in het weiland zodat het toch nog oud kan worden, er hoeft toch niet perse iets mee gedaan worden'? Laat het oud worden zolang het nog lukt.... en als je hem zo graag weg wil doen, kijk dan naar mensen die er echt alles voor over hebben en hem graag in het weiland willlen hebben, misschien wel als gezeldschaps paardje... en dan hoeft die niet naar de slacht..
Sorry dat het zo over komt, maar zo denk ik erover! Ik had begrepen dat dit een hengst is die nog maar 2 is en niet van jou is, maar laat hem a.u.b niet naar de slager brengen, hij verdient net zo leven als wij.. ook al makkeert er wat aan hem, maar nog normaal kan doorleven
Dan zou heel NL vol staan met allemaal zielige paardjes die makkelijk 30 jaar kunnen worden maar wel handen vol geld kosten.
Alleen een jaartje enten en ontwormen kost al meer dan dat paardje waard is.
En ik vraag me af of zo'n beestje met zo'n vergroeide rug wel echt pijnvrij is...
Op een gegeven moment moet je ook reeel na kunnen denken vind ik dan.
[/quote]
Dat ben ik met je eens! Dan zou het wel een hele dure manier 'honden houden' worden.
Alleen als ik zeker zou weten dat het dier pijnvrij is en een DA mij zou kunnen verzekeren (of voor een groot deel zeker weet) dat het dier over 2 jaar zonder problemen bereden kan worden, zou ik erover denken het dier op te vangen.