ervaringen met piaffe ruitersport

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 21:48

Ik vind het nogal kortzichtig Billy om zo van leer te trekken na 1 misverstand. Ik koop al langere tijd bij Piaffe en het is altijd goed gegaan. Ik lees meer verhalen van bokkers die tevreden zijn dan andersom.

Ik vind je echt een beetje belachelijk fel uit de hoek komen eerlijk gezegd Scheve mond.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 21:57

Dat kun je vinden, maar als jij 3 weken op spullen wacht die al betaald zijn, word je het ook goed zat.
Ik hoorde helemaal niks, het geld was afgeschreven en ze houden zich niet aan de afspraken.
Dan kan een ander 100 goede ervaringen hebben, maar daar heb ik op dat moment niks aan.
Ik heb duidelijk opgeschreven wat er voorgevallen is, als jij dat normaal vindt, dan is dat jouw interpretatie, ik vind dit nl niet normaal.
Naar mijn mening ga je zo niet met mensen om.
Het een opeenstapeling van fouten en onduidelijkheden.
Tussendoior had ik nog contact gehad met Levy, en was mij beloofd dat het acuut na het verstrijken van de wachttijd opgestuurd zou worden., Daar was ik mee accoord gegaan. Vervolgens belt de eigenaar van het spul op, en houdt hij zich niet aan de gemaakte afspraken omdat hij volgens hem niks met Levy uit te staan heeft.
Hij had toegezegd de spullen alsnog te zullen sturen, en vandaag vind ik het geld teruggestort op mijn rekening.
Verder vind ik ook dat ik een negatieve ervaring ook door mag geven, als het wel poitief was geweest had ik het ook vermeld.

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 22:11

natuurlijk mag je je negatieve ervaring vertellen maar je probeert bokkers al op te roepen om niet meer met die 'flutwinkel' in zee te gaan... dat is heel wat anders. Lachen

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 22:22

Mijn motto is koop er niet, van een heleboel anderen is dat: koop er wel.
Iedereen moet het voor zichzelf weten, als een ander er wel goede ervaringen heeft is dat fijn voor ze.
Maar ik heb tot vrijdag op m'n spullen zitten wachten. Die vent kon me bellen om verhaal te halen, dan kon hij me toch ook bellen om te vertellen dat m'n spullen niet geleverd zouden worden?
Dat lijkt me wel het minste....
Als hij dat gedaan had, was ik nl nog verder achter die spullen aan gegaan, want ik zat er op te wachten.

ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 22:24

Billy inderdaad zo ga je niet met mensen om. Wij proberen steeds op een normale manier iets aan jou uit te leggen maar, jij probeert alleen jou mening te verkondigen en je aanpassen aan een manier van werken lukt jou schijnbaar niet. Inderdaad is dit geen manier om met potencieële klanten om te gaan maar, jij hebt meerder malen laten weten nooooit meer zaken met Piaffe ruitersport te willen doen nou dit is dan wederzijds.
Op potentieële klanten zijn wij heel erg zuinig en trots.
Wij dachten door jou te bellen dat dit juist goed was om een en ander even uit te leggen maar, jij begrijpt dit schijnbaar op jou manier wij zijn gewend om normaal over zaken en ook over misverstanden te kunnen praten jij blijkbaar niet.
Heel jammer dat je je zo laat kennen Billy.
Ik ben blij dat er nog heel veel tevreden bokkers zijn en dat jij de enige bent met negatieve verhalen over ons.
Wij zijn ook heel blij dat wij jou niet tot onze klantenkring behoeven te rekenenen en alle tevreden mensen wel.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 22:33

Ik laat me niet kennen, ik mocht een behoorlijke behandeling van jullie verwachten, en die heb ik niet gekregen.
In het gesprek aan de telefoon heb je me precies uitgelegd wat ik al van Levy gehoord had, en dat heb je 3x herhaald.
Jij vroeg me of ik mn geld terug wilde, dat heb ik geweigerd en gezegd dat ik de spullen wilde hebben.
Op dat moment had je moeten zeggen dat je niet zou leveren en terug zou storten.
Dat heb je niet gedaan, waarop ik alsnog een week op de spullen heb gewacht.
Dan blijkt opeens dat je je afspraken helemaal niet nakomt, en het geld toch teruggestort hebt. Op dat moment werd ik verschrikkelijk kwaad.
We hadden een overeenkomst en die heb jij geschonden.
Ik doe idd nooit meer zaken met Piaffe, ik wordt nl liever als mens behandeld dan als oud vuil.
Ik hoop voor je dat je je andere klanten beter behandelt.

ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 22:36

Dames allemaal heel erg bedankt voor het vertrouwen in Piaffe ruitersport.
Hier zijn wij zo trots op .
Het is jammer dat jullie het telefoon gesprek met Billy niet hebben gehoord.
Zij was direct heel vervelend en verder treed ik hier niet over in detail maar, wij hebben niet voor niets het geld terug gestort de 2 dingen die zij bestelden waren hier gewoon op voorraad maar, ook wij willen op een eerlijke manier behandeld worden en absoluut niet zo al zij dit heeft gedaan.
Klant is koning maar er zijn grenzen.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 22:40

Dat is jouw mening.
Ik vind nl ook dat ik aan de telefoon niet behoorlijk behandeld ben.
Maar goed, ik stop deze discussie, veel succes met je zaak.

ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 22:44

Billy wij hebben pas na het telefoon gesprek besloten dat wij zo niet behandeld willen worden en direct een mail gestuurd met de uitleg waarom wij het geld teruggestord hebben.
Ook hebben wij jou netjes naar de concurrent doorgestuurd en verteld dat je daar de spulletjes af kon kopen.
Wij vinden dat wij jou netjes hebben behandeld maar, betreuren dat er een ontevreden klant van Piaffe rond loopt.
Wij hebben ook nog aangeboden om een cadeautje bij de bestelling te doen om alles een beetje goed te maken ook dit waardeerde je helemaal niet.
Jammer dat het zo heeft moeten lopen.
Het is jammer dat je tijdens het telefoon gesprek niet hebt willen luisteren en dat wij dit misverstand niet als volwassen mensen uit hebben kunnen praten.
En over het plaatsen op de site van die 5 dagen dat moet een webdesigner doen en die heeft meer te doen dan alleen Piaffe.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 22:45

Ik heb absoluut geen mail gehad, anders had ik nu niet zo gereageerd

ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 22:48

Wij hebben gemaild naar het email adres dat je in hebt gevuld op jou bestelformulier.
Misschien kun je dit dan nog even nakijken.
Scheelt in de verwarringen die nu geschept zijn.

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 22:50

Nog even een toevoeging van mij....
Erg jammer dat je de dingen op jouw manier interpreteert Billy. Ik trok het mij erg aan dat het zo moest lopen en heb dit daarom gemeld aan de directeur van het bedrijf die vervolgens contact met jou heeft opgenomen.
Helaas verdraai je de woorden die gezegd zijn in en vorm die jou het meeste past. Dit zegt dus meer over jou dan over ons als bedrijf zijnde.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 22:51

Maar ik wil alsnog wel een goed gesprek aangaan hoor. Ik heb nl geen mail gehad en ben niet doorgestuurd.
Ook heb jij blijkbaar een andere herinnering aan het telefoongesprek dan ik.
Dat kadootje bij de bestelling was alweer voor het telefoongesprek, en ik heb gelijk duidelijk gemaakt dat het nmme daar absoluut niet om te doen was. En nee, ik heb daar niet zoveel behoefte aan, ik wilde gewoon de spullen voor het weekend ontvangen.
Verder had ik zelf het idee dat jij niet luisterde, want je hebt 3x hetzelfde verhaal opgehangen omdat je je gelijk wilde halen.
Maar goed, ik zoek een andere internetwinkel die wel zijn voorwaarden duidelijk stelt en zich wel aan zijn afspraken houdt.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 22:52

ruitersport schreef:
Wij hebben gemaild naar het email adres dat je in hebt gevuld op jou bestelformulier.
Misschien kun je dit dan nog even nakijken.
Scheelt in de verwarringen die nu geschept zijn.

Ik heb het nagekeken, en ik heb alleen de 2 bevestigingsmailtjes gehad, waarvan 1 met de aangepaste prijs van de chaps.
Die andere heb ik gewoon echt niet gehad, anders was ik vandaag niet zo kwaad geworden.
Ik heb nl tot vrijdag op m'n spullen zitten wachten, want ik had ze het weekend willen gebruiken.

gyzmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 22:53

Als je iets meteen wilt hebben kun je ook gewoon naar een ruitershop gaan. Dan weet je zeker dat je het meteen in huis hebt...

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 22:55

Levy schreef:
Nog even een toevoeging van mij....
Erg jammer dat je de dingen op jouw manier interpreteert Billy. Ik trok het mij erg aan dat het zo moest lopen en heb dit daarom gemeld aan de directeur van het bedrijf die vervolgens contact met jou heeft opgenomen.
Helaas verdraai je de woorden die gezegd zijn in en vorm die jou het meeste past. Dit zegt dus meer over jou dan over ons als bedrijf zijnde.

Dat is niet waar Levy.
De directeur heeft idd telefonisch contact opgenomen, waar ik erg verbaasd over was, omdat ik dacht dat wij het hadden geregeld.
Dat telefoongesprek heeft op mij een hele vervelende indruk achtergelaten, maar ik verwachtte gewoon m'n spullen te krijgen. Toen ik vandaag zag dat het geld teruggestort was, ben ik verschrikkelijk kwaad geworden omdat ik de hele week voor jan l*l had zitten wachten.
Maar ik heb nergens wat verdraaid. Ik mag goed kwaad kunnen worden, maar oneerlijk ben ik niet.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 22:56

gyzmo schreef:
Als je iets meteen wilt hebben kun je ook gewoon naar een ruitershop gaan. Dan weet je zeker dat je het meteen in huis hebt...

En wat denk jij dat ik in het vervolg doe?
Alleen die spijkerrijbroeken had ik nog nooit ergens gezien, vandaar dat ik ze bij hen besteld had.

gyzmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 22:58

Die hebben ze toch ook bij Divoza? Of zijn dat weer andere?

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 22:58

Je hebt je geld terug waar zeur je nu eigenlijk nog over Billy Verward

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 22:59

gyzmo schreef:
Die hebben ze toch ook bij Divoza? Of zijn dat weer andere?

Dat weet ik niet, ik heb ze daar nooit gezien.
GA de volgende keer wel eens kijken.
Laatst bijgewerkt door Billy op 30-05-04 22:59, in het totaal 1 keer bewerkt

ruitersport

De mail is verstuurd op 30 mei 2004 om 22.57 uur naar ................
Laatst bijgewerkt door ruitersport op 30-05-04 23:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Billy

Hij is nooit aangekomen.
Kun je mijn mailadres weer weghalen? Die wil ik liever niet openbaar op internet hebben.

gyzmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 23:00

Volgens mij heb ik ze wel eens in de catalogus gezien. Of het moet weer een anders soort spijker rijbroek zijn. Dat durf ik niet te zeggen hoor. Maar kijken kan in ieder geval geen kwaad.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 23:01

sarabande schreef:
Je hebt je geld terug waar zeur je nu eigenlijk nog over Billy Verward

Dus als jij je onheus behandeld voelt laat je dat zomaar over je kant gaan omdat je je geld terug hebt?
Ik niet, ik wil op z'n minst laten weten dat ik het er niet mee eens ben.

ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 23:01

Wel toevallig dat hij niet is aangekomen. en ik wil eigenlijk niet deze hele discussie op internet hebben en dat gebeurd nu dus ook.
Ik wil hem je nog wel een keer sturen hoor.