Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Aramat schreef:Het valt me altijd op dat bij zo'n poll er (bijna) nooit wordt gestemd op nee deze faciliteit heb ik niet, of nee mn paard komt niet in de wei of paddock. Terwijl ik genoeg stallen ken waar paarden nooit buiten komen of genoeg mensen ken die hun paarden niet buiten zetten..
Zitten deze mensen niet op bokt??
veer schreef:M'n paard is vandaag voor het eerst dit jaar het land op gegaanEen halfuurtje maar om weer te wennen aan het gras! Ik vind het heerlijk dat hij weer naar buiten kan, bij ons op stal kan je kiezen voor een paar uurtjes per dag naar buiten of dag&nacht. Mijnes gaat lekker dag&nacht hoor. Heerlijk voor die paarden toch!
Aramat schreef:Het valt me altijd op dat bij zo'n poll er (bijna) nooit wordt gestemd op nee deze faciliteit heb ik niet, of nee mn paard komt niet in de wei of paddock. Terwijl ik genoeg stallen ken waar paarden nooit buiten komen of genoeg mensen ken die hun paarden niet buiten zetten..
Zitten deze mensen niet op bokt??

Aramat"]
[quote="Cleo schreef:Dat was mij ook al opgevallen

Cleo schreef:Zelf vind ik weidegang voor een paard erg belangrijk.
Meestal is dit gebonden aan mijn 'topic-seizoen'
Ikzelf heb de mogelijkheid om mijn paard het hele jaar door buiten te zetten. Bij erg slecht weer gaat hij naar binnen (denk aan dagenlange watervallen uit de lucht of een blessurre etc.)