Fonnie schreef:Ik zou nooit betalen voor een bijrijdpaard, iig geen hoog bedrag (zoals hier word genoemt, helft vd stallingskosten). Als je goed zoekt vind je vast wel een bijrijdpaard waar je niet voor hoeft te betalen
Tja, ik vind de helft van de stallingskosten ook wel weer iets anders dan een beetje bijdragen... Dat zou ik ook niet doen.
Overigens is dat ook weer relatief; 100 euro per maand is een hoog bedrag, maar als dat een paard is waarvan je heel veel leert, wat vollledig tot je beschikking staat en je ook wedstrijden mee rijd, vind ik het wel weer meevallen: dan heb je feitelijk namelijk gewoon je 'eigen' paard en dan is 100 euro niet eens zo veel... Als je *echt* een eigen paard zou hebben zou je namelijk véél duurder uit zijn.

) en zijn chaps aan mij te lenen als ik het nodig heb! en hij hoeft er niks voor te betalen. Ik heb ook nog een vriendin die ook voor mijn paard zorgt. Voornamelijk wanneer ik op vakantie ben(beter 2 dan 1 he?!). Zij doet dit echt voor de lol hoor! Maar ze gaat echt super met het paard om. Ik zie ook niet in waarom ze moet betalen. Ze moet dan wel heel ver rijden, en mag daarom niet elke dag, maar ze moet de benzine zelf maar betalen en ze doet het groot en deels voor de lol
! En dat terwijl ik in 2 maanden nog maar zo'n 4x had kunnen rijden
. Ik ben toen gelijk gestopt met het verzorgen van de pony...
Ik vind het wel leuk om af en toe iets voor mijn verzorgpony's te kopen 

.