Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik had het er zo eens over met iemand die wel verstand heeft van paarden en die wl wat met prijzen weet enz. Ik zei dat ik wel graag verder wilde met een paard na mijn pony. Maar omdat ik het geld alleen kan besteden wat ik van mijn pony krijg, en verder ik er geen geld voor krijg... En ik moet het dan dus zelf betalen. Ik betaal nu zelf mijn pony en dat gaat prima, maar ik kan gewoon niet zoveel ssparen omdat ik ook aan een aantal vaste kosten vastzit die ik wel kan betalen en moet betalen...Maar dat zei ik dus ook tegen diegene en die zei dat er echt wel leuke paardjes van 2000 waren te vinden....
) Ze vonden een goedkope leuke pony genoeg voor me, hoefden niet zo'n dure dressuurknol voor me te hebben zodat ik Z zou worden ofzo.... Ik heb er gewoon 1 gekregen waar ik ook lekker wedstrijdjes mee zou kunnen starten, waar ik veel van zou leren en en die lief was... Maar zo'n dure zouden ze me nooit hebben gegeven ondanks dat ze het konden betalen... Maar ik ben er net zo blij mee eerlijk gezegd. En nee ik ben t dus niet zo gewend... Maar ik vind t toch een best bedrag en dat kan ik zelf al niet neertellen voor een jong paard.. Dan zou het dus betekenen dat ik nooit een leuk jong paard kan kopen voor mijn prijs..