Kado kiezen, toch nog moeilijk...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Welke van de Twee

1.
22 (20%)
2.
85 (79%)

Totaal aantal stemmen: 107

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 17:04

Sammm"]
[quote="ilonarobbe schreef:
dat 1e hoofdstel vind ik raar en weet je waarom? die neusriem hoort echt bij een manegepony! die lopen daar nagenoeg allemaal mee! die tweede is veel sjieker vinnik.... maar is jouw keuze!

O is dat zo? Ik ken toch echt niet een manegepony die met een lage neusriem loopt. Verward Scheve mond
[/quote]

Sammm ik ben het weer eesn grondig met je eens *LOL* Bij onze manegepaarden lopen ook alle paarden en pony;s met een hoge neusriem met sperriem dus deze stelling vind ik nogal raar ilonarobbe Scheve mond

Maargoed het gaat om de keuze he Knipoog en ik vind nummer twee het mooiste *LOL*

xxLisaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 18:49

alvast gefeliciteerd!!

Het 2de hoofdstel vind ik mooier

Les_Fjal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-04 00:04

luxx schreef:
ik heb op de eerste gestemd, ik vind zo'n engelse neusriem meer iets voor 'gewone' Tong uitsteken paarden... Haha!
vind die eerste zelfs nog wat teveel hebben, en wel de frontriem, ik vind minder mooier.
ik heb een bakstuk en een losse neusriem, dat vind ik het mooist.
mooie kleur hoofdstel ook trouwens!
wat is het toch een stoer paard, hij heeft een indrukwekkend hoofdje, en ik blijf weg van zijn kleurtje!
dat bruin zal hem ook goed staan.

Hmm.....zo denk ik dus ook een beetje...maar toch ben ik aan het "twijfelen" Nu zelfs of ik het uberhaupt wel zal doen.....want het is een hoop geld Bloos Wordt moe van mezelf Bloos!

Hoofdstel kleur staat hem denk ik wel goed, en niet te vergeten, past mooi bij mijn bruine zadel Haha!

Fjal is best stoer he Lovers .Echt nog eentje van de oude garde

Toch leuk om elkaars paarden best cool te vinden Knipoog:)

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 00:23

kwa sjiekigheid is de tweede erg mooi
maar als je paard geen last heeft van een lage neusriem zou ik voor de lage gaan

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 08:58

Les_Fjal schreef:
Hmm.....zo denk ik dus ook een beetje...maar toch ben ik aan het "twijfelen" Nu zelfs of ik het uberhaupt wel zal doen.....want het is een hoop geld Bloos Wordt moe van mezelf Bloos!

dan zou ik toch even wachten als ik jou was.... bij twijfel nee, dat is tenminste mijn stelregel.
maar het kan iig geen kwaad om er nog even over na te denken, zo'n aankoop moet je gewoon weloverwogen doen.
misschien nog even verder kijken, ook even wachten op je zadel, en dan beslissen...

Les_Fjal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-04 19:43

Zadel is er inmiddels al een tijdje....Mijn moeder geeft het hoofdstel cadeau...alleen via een "omweg"....ze heeft geld gegeven en mag het zelf verder regelen......Dus eigenlijk moet ik het misschien maar gewoon doen Knipoog

Nog steeds even nadenken welke Schijnheilig

Draumpje Waarom zou jij voor de lage gaan ?
Ik rijdt fjal trouwens op van alles en nog wat, meestal lage, maar een gecombineerde wil ook weleens voorkomen of hackemore...zelfs hastertje komt weleens langs...