Lekker bammetje ( gedroogd ) op zijn tijd wil er ook nog wel eens in.. 
Ik weet nog wel iets te noemen wat giftig is: Ui! Nooit geven aan je paard, ze schijnen het ervan aan de lever te krijgen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Citaat:Ui! Nooit geven aan je paard, ze schijnen het ervan aan de lever te krijgen
Cassidy schreef:En mijn paard vind Sultana's erg lekker.
... Verder is ze verzot op peren, maar daar krijgt ze er slechts heel af en toe eentje van... Eclipse lust volgens mij ook alles dat ik hem geef ... Simon heeft laatst zijn biertje met hem gedeeld...
Citaat:Sommige fruitsoorten zijn wel degelijk gevaarlijk voor paarden.
Een kleine greep wat gevaarlijk is:
* aardappelen
* abricoos
* kersen
* perzik
* pruim
* rabarber
* tomaat
Deze lijst moet je dus NIET voeren (voor diegene die hier snel doorheen scrollen

asjoe4ever schreef:Citaat:Sommige fruitsoorten zijn wel degelijk gevaarlijk voor paarden.
Een kleine greep wat gevaarlijk is:
* aardappelen
* abricoos
* kersen
* perzik
* pruim
* rabarber
* tomaat
Deze lijst moet je dus NIET voeren (voor diegene die hier snel doorheen scrollen
mischioen hoort het niet bij dit topic, maar je mag paarden ook geen AARDAPPELEN voeren, ik kan er 1, die is door 1 aardappeltje plat gegaan

vanilla en kruidensnoepjes daar komt ie wel voor in actie.
, hmm... hij heb een beste neus en hij vreet het gewoon echt niet als het hem niet zint of als ie het niet vertrouwd, wat hij wel eet is dus ook goede kwaliteit
.
Maar op een gegeven moment vond hij blijkbaar dat ik niet snel genoeg at ofzo 
Hij spuugde het wel heel snel weer uit. _Nadine_ schreef:Is bij tomaten niet alleen dat groene giftig? Bij cavia's is dat namelijk wel zo...
) maar het blad van de tomaten plant is wel giftig
, wij hebben in de tuin een bramenstruik, en die heeft het altijd zwaar te lijden
zonder bramen wordt de struik al aangevreten als m'n pony in de buurt is, maar als er bramen in hangen moet je hem er helemaal vandaan houden anders hebben we zelf geen braam meer over.
. ik weet niet of spruiten goed voor paarden zijn, maar hij heeft er behoorlijk wat op, en leeft nog steeds.