ik heb er (bijna) nooit last van, behalve bij kieffer dressuurzadels, vreselijke dingen zijn dat... op mijn zadel ligt een gelpad, dat zou een tijdelijke oplossing kunnen zijn.
Chronos
Geplaatst: 26-04-04 14:16
Ik heb het idd met Kieffers daar kan ik dus gewoon echt niet op zitten! Maar het kan heel goed aan je zadel liggen maar als je een Hulsebosch hebt dan kun je eens vragen of ze langs komen en dan kunnen ze kijken of het nog wel goed is naar je zit
KozieZ
Geplaatst: 28-04-04 15:20
Ik ken het ook en best veel meiden die ik ken hebben (of hadden) er ook last van, dus volgens mij komt het juist heel vaak voor! Bij kieffer en Stubbe heb ik het het meest... Gelukkig bij mijn eigen zadels niet!
Ik draag altijd een fietsbroekje onder mijn rijbroek, eigenlijk een aerobicsshort, maar dezelfde vorm, dat scheelt. Ik ben het inmiddels zo gewend dat ik ze nog steeds er dagelijks onderaan heb, terwijl het bij mijn zadels eigenlijk niet nodig is...
guzziwoman
Geplaatst: 29-04-04 01:55
ligt je zadel nog wel goed??? is je paard bijvoorbeeld minder bereden tijdens je zwangerschap waardoor zijn/haar bouw veranderd is> als het zadel naar voren gekanteld ligt of instabiel ligt kan je zeer ongemakkelijk gaan zitten (en daar helpt dan geen onderbroek tegen!!)laat even en goede zadelmaker kijken zou ik zeggen je weet het maar nooit, het kan ook zijn dat de stand van je bekken door de zwangerschap veranderd is, en dat je daardoor een groter zitvlak nodig hebt.