Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

janne8 schreef:ik schop het gewoon in de berm dat kan toch ook? honden scheiten toch ook in de berm of op de stoep? nouw is het niet prettig een dikke vlaai en is veel groter ?
texeenmaikey schreef:ja het mag wel ook op het fietspad als andere maar geen last van je hebben ik heb het ook zo vaak gedaan en ik heb er nog nooit iemand over gehoort zelfs niet het centrum
Gail schreef:Je mag alleen op een onverplicht fietspad, dus met zo'n zwart rechthiekig bord met fietspad er op. Een verplicht fietspad is voor fietsers en dus verboden voor ruiters.
sorayalover schreef:ja een paardendrol is groter dus makkelijker te zien haahah
daar stap je dus neit zo snel in in h=een hondedrol wel ahah
en btw paarden eten alleen maar gras en dat is sneller onder je schoenen vandaan en honden eten vlees en
dat blijft weken onder je schoenen hangen

(ja echt serieus)djangogirl schreef:ja het mag . Al lijkt mij het niet zo boeiend... ik zag laatst bij mijn school een vrouw met haar paard aan de hand. De eerstvolgende stal/manege is een half uur rijden ongeveer (in stap) echt zielig voor dat paard. ik had haar al een keer eerder gezien maarja.. als die vrouw het wil
Renske20"]
[quote="djangogirl schreef:ja het mag . Al lijkt mij het niet zo boeiend... ik zag laatst bij mijn school een vrouw met haar paard aan de hand. De eerstvolgende stal/manege is een half uur rijden ongeveer (in stap) echt zielig voor dat paard. ik had haar al een keer eerder gezien maarja.. als die vrouw het wil
) En als hij moet poepen zorg ik dat ie in de goot loopt.djangogirl"]
[quote="Renske20"][quote="djangogirl schreef:ja het mag . Al lijkt mij het niet zo boeiend... ik zag laatst bij mijn school een vrouw met haar paard aan de hand. De eerstvolgende stal/manege is een half uur rijden ongeveer (in stap) echt zielig voor dat paard. ik had haar al een keer eerder gezien maarja.. als die vrouw het wil
joyce B schreef:Overigens rijd ik wel zoveel mogelijk in de berm.
De bebouwde kom is openbare weg. zolang je je aan de verkeersregels houd, kun je daar gewoon rijden (niet op voetpad dus...) alleen die mest...
Ik wilde dat ik die van mij zindelijk kreeg, zodat ze alleen in de berm hun mest lieten vallen...
als ik naast een berm loop gaat hij ineens de berm in om te poepen of te plassen. Superhandig!