Een brief is nogal vrijblijvend, die kan ongelezen bij het oud papier verdwijnen. Daarom heb ik bewust gekozen voor de telefoon.
(oke het scheelde ook dat mijn spreek-Duits beter is dan mijn schrijf-Duits
) Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Fitzroy schreef:Al die mensen die geschreven hebben: waarom hebben jullie niet gewoon gebeld?
Een brief is nogal vrijblijvend, die kan ongelezen bij het oud papier verdwijnen. Daarom heb ik bewust gekozen voor de telefoon.
(oke het scheelde ook dat mijn spreek-Duits beter is dan mijn schrijf-Duits)
Maar ik ga bellen, dat staat vast
Ik had niets gezegd over de verschillende stand van mijn merrie voorhoeven, maar hij wist gelijk te vertellen dat het een zwakte was wat veel voorkwam in deze bloedline. De man zei ook dat het waren snelle paarden voor korte afstanden! Maar ze waren snel op en versleten dus voorbestemd voor een korte loopbaan in de renbaanwereld.
En sinds al bijna 3 jaar is ze van mij.
Ze zullen wel gedacht hebben

Wij zijn de fokker en vandaag een paard verkocht.... Heb net 3 kwartier met haar aan de lijn gehangen over hoe het gaat met het paard. Het is een driejarige Olivi, bij ons geboren en ik heb hem net in twee weken zadelmak gemaakt. Zij gaat hem nu verder rijden! Ben erg benieuwd hoe het verder gaat, aangezien hij alleen nog maar een plaatsje in het land gewend is! En nu ik mijn rijbewijs heb, ga ik hem ook zeker opzoeken!
! Heb contact met zijn eigenaresse gekregen via de email , en nu heb ik over een maandje foto's van Splash zn vader in huis , zij kent de fokker namelijk nog heel erg goed en is nu voor mij foto's aan het regelen !
. Nou ja, ze is ook geboren in '82 en de mensen zijn waarschijnlijk allang verhuisd. Ik had er allerlei foto's bij gedaan en lekker veel postzegels opgeplakt zodat de brief zeker aan zou komen, maar ja. In Nederland is het ook heel wat makkelijker om de fokker op te sporen.