Wel of niet scheren...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nu nog scheren?

Ja, indien noodzakelijk wel
24 (33%)
Nee, dan maar wat langer over het verharen doen
43 (59%)
Ehhh, wacht ik verklaar me in een berichtje wel nader..
2 (2%)
geen mening
3 (4%)

Totaal aantal stemmen: 72

roosaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 15:14

youngster schreef:
Maargoed ja je kan in plaats van wassen ook gewoon goed rossen iedere dag!!

ben ik nu mee bezig!

gekke_koei

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 19:16

ik vind het zon onzin om te zeggen dat als je hemnu gaat schere4n hij niet goed in de zomervacht komt.. met scheren haal je die vacht eraf.. nix te zien van zijn mooie zomervachtje.. je scheert hem toch om hem van zijn haren af te helpen.. sommige beesies zijnniet gezegend met een kant en klaar ik kom zo uit de stal vacht.

ik heb willem van het weekend geschoren en ik ben er super blij mee, nix geen zeiknatte vacht als je ff in het zonnetje gewerkthebt.. ik heb alleen zijn hoofd laten zitten.. de rest is er allemaal af.. inclusief zijn manenkam..
der zat een partij viezigheid onder en nu pas zie ik hoe erg zijn schimmel wel niet was... dus ik heb nu lekker een kaal paard die helemaal blij is dat ik zijn schimmel beter kan behandelen en ik ben blij datie niet steeds zo zeiknat is...
met 20 graden buiten laat ik hem echt niet met dek op staanhoor.. iemand die dat doet wil zeker gekookte paarden biefstuk...

gewoon lekker scherend ie hap.. die beesten zijn veel blijer zonder al dat haar.. enig idee hoeveel jeuk zown dikke vacht kan geven.. stof haal je er nooit compleet uit.. niet met poetsen en niet met wassen..