Br bandages--> aan elkaar gestikt

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 23:40

Ik heb nu voor mijn verjaardag ook Equiline bandages gekregen van mijn vriendje, met de sluiting zoals op de foto van Sjuimpje.

Maarrehm, mijn BR bamboe bandages hebben ook dat stiksel,... Ik dacht eerlijk gezegd dat het zo hoorde Bloos,...

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 00:40

Ik heb ze hier liggen (3 sets om precies te zijn) die zijn absoluut niet elastisch en ze blijven juist hardstikke mooi met wassen.

La_Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 19:54

Mijn bamboo bandages van BR hebben het ook (mijn donkerblauwe heb ik nog niet gebruik zal dus kijken of die het ook hebben)
Het viel me gelijk op dat ik ze voor het eerst gebruikte, maar ook ik dacht dat het zo hoorde Bloos

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 11:19

Sjuimpje schreef:
Ik heb het liefste de wol/synthetische bandages van Equiline, maar dan wel met deze sluiting:
Afbeelding

Deze bandages zijn super vormvast, heel goed te wassen en oersterk.

Heb deze in het donker rood gekocht afgelopen zaterdag er mooi idd en stevig. Enige wat ik jammer vond is dat ze per 2 verkocht worden moest dus flink zoeken naar een 2de set (hadden ze gelukkig). Trouwens vind de dekjes van dit merk ook erg mooi en niet te dik en mooie pasvorm vooral voor een paard met een hoge schoft OK dan! .

Nistria

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 13:11

BR zit twee straten verder bij mij.
Mijn moeder kwam eens iemand tegen van BR bij de schoenmaker. Hij had singels bij zich, hele normale, hier moest even het logo van BR opgemaakt worden.... Verward

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 11:50

Nistria schreef:
BR zit twee straten verder bij mij.
Mijn moeder kwam eens iemand tegen van BR bij de schoenmaker. Hij had singels bij zich, hele normale, hier moest even het logo van BR opgemaakt worden.... Verward

Hum Scheve mond Laat mij nou net een BR singel hebben... Scheve mond (waar ik trouwens tot nu toe echt heel tevreden mee ben hoor)

Joeylover, weet je inmiddels al wat meer over de bandages?

Jennifer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-04 15:13

Nee, weet nu nog steeds niet. Yvonne mailt niet terug en de BR fabrikant ook niet!!!!!!! :S

Lydiia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 15:24

Bellen!

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 15:33

Bellen ! het is nu dinsdag, je hebt nu lang genoeg gewacht lijkt me .. ! ik zou het er zeker niet bij laten zitten