Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Rodi schreef:Nee het is niet alleen puur het halster. Ook het hoofdstel...
Als ik iets in mijn hand heb wat geen voedsel is dan denkt hij al dat ik hem kom pakken.... Ook als ik hem eten kom geven blijft hij eerst van een afstand staan te kijken en als de andere merrie dan lekker komt eten dan vertrouwd hij dat ik alleen kom om ze eten te geven... Hij kan gewoon niks aan zijn hoofd hebben..
Volgens Marijke van Cherokee heeft hij last van vreselijke hoofdpijn.
Is een heel verhaal over afvalstoffen die hij niet goed kwijt kan doordat zijn leven en bijnier niet goed werken. Daar heeft hij nu druppels voor, maar gaat wel een half jaar duren voordat die het weer goed gaan doen. Zelf vond ik het wel heel logisch klinken...
Shetlovertje schreef:Als mijn shet een halster ziet rent ie ook alleen maar weg en dan kan je hem niet te pakken krijgen.. Maar nu als ik kom loop ik naar haar toe heb het halster onder me trui/jas/t-shirt ik ga dan met me arm om haar hals heen zodat ze niet weg kan en dan doe ik um om.. Maar zij raakt dan niet in paniek ofzow..
Maar nu gaat het veel btr kan nu ook met halster gewoon om me schouder doen en dan loopt ze soms wel weg en soms niet..