gijsenkim schreef:aaaarch.......... waarom heb je een hengst? Wat doe je met een hengst?
En zuks dan

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
patrice schreef:Je moet niet zomaar ergens automatisch van uitgaan!
En dat denken moet je aan een paard overlaten die heeft een groter hoofd
Sprite schreef:[
[quote]Citaat:Een hengst is een potentiele moordenaar.
Dat ben ik niet met je eens helaas, iedereen kan van een hengst een potentiele moordenaar maken!
Citaat:Je kan deze woorden op allerlei wijzen uitleggen. Maar als men zegt, een hengst is een potentiele moordenaar, denk ik aan een dier wat elk moment om kan slaan. Vanuit het niets, zonder directe aanleiding of opbouwende factoren.
Phryso schreef:Wat word hier enorm neerbuigend tegenover hengsten gedaanHengsten zijn helemaal niet moeilijk zolang je ze maar conseqent en eerlijk behandelt en ze niet over je heen lopen. Kheb zelf hengsten die ik van jongs af aan heb en tzijn allemaal stuk voor stuk schatten met ook hun streken netzoals een merrie heeft. Waarom zou een hengst niet mogen steigeren en een merrie wel?? Das toch absurt. Beide keren mag het niet, maar waarom word een hengst dan meteen voor gevaarlijk dier aangezien. Wel ben ik het ermee dat als ze over je heen walsen ze vlug gecastereerd moeten worden, maar al die vooroordelen vind ik zo oneerlijk, Kvind persoonlijk hengsten veel makkelijker dan merries. Hengsten zijn enorm sociaal over het algemeen zolang je ze maar in hun waarde laat en ze niet gemeen behandelt
gijsenkim"]
[quote="Phryso schreef:Wat word hier enorm neerbuigend tegenover hengsten gedaanHengsten zijn helemaal niet moeilijk zolang je ze maar conseqent en eerlijk behandelt en ze niet over je heen lopen. Kheb zelf hengsten die ik van jongs af aan heb en tzijn allemaal stuk voor stuk schatten met ook hun streken netzoals een merrie heeft. Waarom zou een hengst niet mogen steigeren en een merrie wel?? Das toch absurt. Beide keren mag het niet, maar waarom word een hengst dan meteen voor gevaarlijk dier aangezien. Wel ben ik het ermee dat als ze over je heen walsen ze vlug gecastereerd moeten worden, maar al die vooroordelen vind ik zo oneerlijk, Kvind persoonlijk hengsten veel makkelijker dan merries. Hengsten zijn enorm sociaal over het algemeen zolang je ze maar in hun waarde laat en ze niet gemeen behandelt
patrice schreef:Ja een ware potentiele moordenaar,zoals Cassidy álle hengsten omschrijft pfffffffffffff.
Consequent moet je zeker zijn met een paard maar dat moet je bij alle paarden,waaronder ook ruinen en merries,want ken zelf persoonlijk ook draken van ruinen en merries die je nooit bij een ander paard kan zetten,of ikzelf ook maar het liefst ver uit de buurt blijft.
Ik ben ontzettend trots op Syl,niet omdat hij hengst is maar vanwege zijn karakter en het vertrouwen onderling!
Dus scheer niet alle hengsten over 1 kam dames!