Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ShamalArabs schreef:En we worden allemaal belazerd waar je bij staat, want uitgegaan van 3 kilo bix per dag en 2x een volle ruif kuil en 3 balen stro per week ben je voor nog geen 60 euro per maand klaar. Dan nog 1000 tot 1500 euro per hectare land per jaar, en dan nog de kale box á 30 of 40 euro per maand... voor nog geen 120 euro per maand zou je een volledige stal op zelf-mesten-en-voeren-basis moeten hebben...en dat word alleen maar minder als je met meerdere staat en het land kan (ver)delen... 2x per jaar de mest over het land uit laten rijden en hoppa, je bent er...
saluut"]
[quote="rebeltje schreef:Ik sta in Vianen.
Grote lichte stallen, waar ze met hun koppies naar buiten kunnen.
Binnenbak 20x 60
Buitenbak 25x80
longeerbak
paddock
stapmolen
luxe kantine
solarium
5 poetsplaatsen
clublessen
weidegang
3x per dag voeren
Voor n paard kost t 190 euro excl biks en stapmolen
Biks kost 0,40 cent per kilo en de stapmolen 28 euro in de maand.

rebeltje schreef:Ik sta in Vianen.
joelledsr schreef:ik heb wel een redelijke goedkope stal, hoewel wij ons scheel betalen aan hooi en stro.
Kosten stalling0 euro
baal hooi: 3,20
baal stro: 3,40
voer zelf kopen
2 bakken
longeerring
paddock (1 uur per dag)
poets/wasplaatsen.
zelf voeren
zelf mesten

Pipo"]
[quote="rebeltje schreef:Ik sta in Vianen.

Kusia"]
[quote="pjotr schreef:dus ga ik per 1 juni (of eerder) bij kusia op stal
)!" title="Koffie (of thee
)!" />
Kusia"]
[quote="ShamalArabs schreef:En we worden allemaal belazerd waar je bij staat, want uitgegaan van 3 kilo bix per dag en 2x een volle ruif kuil en 3 balen stro per week ben je voor nog geen 60 euro per maand klaar. Dan nog 1000 tot 1500 euro per hectare land per jaar, en dan nog de kale box á 30 of 40 euro per maand... voor nog geen 120 euro per maand zou je een volledige stal op zelf-mesten-en-voeren-basis moeten hebben...en dat word alleen maar minder als je met meerdere staat en het land kan (ver)delen... 2x per jaar de mest over het land uit laten rijden en hoppa, je bent er...