lessen bij topruiter..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Romana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 21:11

Gijsenkim, zo denk ik er ook over!!

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-04 21:12

nou we kijken wel waar we gaan lessen, het belangrijkste vind ik dat het trainingssysteem klikt met mijn paard.

_Romana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 21:12

maar 4 jaar over de M doen... nee dat is niet voor mij weg gelegt....

Nou mevrouw het topruitertje laat maar eens zien wat je zonder een goede knol presteert, ga maar eens even op een mindere zetten, dan zullen we eens zien wie het hier gata halen!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 21:13

gijsenkim schreef:
dat zeg ik dat is gemiddeld voor een hobbyruiter.......... wat denk jij dan, dat je in twee jaar in de M zit........ dat kan alleen als je een bijzonder goed paard hebt, zelf heel goed kan rijden EN elk weekeinde start. Aangezien ik denk dat punt een en twee niet van dat kaliber is zet ik er 4 jaar voor Haha! Haha!

waauw dank je

waar val ik dan in? Tong uitsteken
En dat zonder beroemde ruiter Haha!

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-04 21:14

sorry maar ik ga echt niet zomaar op een of andere knol zitten...

_Romana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 21:15

Is dat te min??

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-04 21:16

tja dat kan je wel zeggen ja..

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 21:16

Jeetje ben jij effe arrogant.

Maar die 4 winstpunten is dat in 1 wedstrijd of 2 ?

_Romana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 21:16

Heb je soms een gouden kontje of hoe je het ook wilt noemen, blijkbaar ben je alleen tevreden met een duur paard en is een goedkoper en minder paard te weinig, nee dan ben je triest, sorry

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 21:17

Yuk, wat klink jij verwaand

ik zat wel op een knol die niet kon dressuren en binnen 3 jaar was ik van B naar Z
alles uitgereden en ook nog een seizoen door blessure eruit en bijna een seizoen varkenspest of 1 of andere ziekte
Dus het kan echt wel op een doorsnee paard.\
met gewone les

maar we wachten af of jij het ook kunt, want bij de paarden starten valt veel ponyruiters tegen, juist als ze denken erg goed te zijn Haha!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 21:19

runningkawa schreef:

waauw dank je

waar val ik dan in? Tong uitsteken
En dat zonder beroemde ruiter Haha!

jij valt al jaaahaaren niet meer in de categorie hobbyruiter Knipoog

_Romana_

brrr, zulke mensen halen het bloed onder mijn nagels vandaan.Nu doe je stoer zo, maar let eens op, stel dta je pappie en mammie geen geld meer hebben , je ouders gaan uit elkaar of weet ik wat, en je moet ervoor werken of je paardje verkopen, dan besef je wat je hebt,!! Ik heb hetzelfde gehad, heb dan niet zo´n goed dressuurbeestje maarja, dat vonden mijn ouders onzin om een superduur beest voor me te kopen, maar goed ik moet er nu voor werken en ik heb het ervoor over, dan leer je eens wat geld is. Dit is vreselijk verwend hoe je je gedraagt!!

Exit13

rockey schreef:
jullie mogen denken over mij zoals jullie willen haha, zoals ik al vaker heb gezegd, ik hoef hier mijn vrienden niet te zoeken.. maar 4 jaar over de M doen... nee dat is niet voor mij weg gelegt....

Euhm hoe maak je dan vrienden? Koop je ze?!

Sylhouet

rockey schreef:
jullie mogen denken over mij zoals jullie willen haha, zoals ik al vaker heb gezegd, ik hoef hier mijn vrienden niet te zoeken.. maar 4 jaar over de M doen... nee dat is niet voor mij weg gelegt....

Sorry hoor, maar is dat niet een beetje, euhm, *stom* om van tevoren te roepen Bloos! ! Is dit misschien het eerste paard waarmee je wedstrijden rijdt?

Als je fanatiek rijd, een beetje een fijn paard hebt en goede begeleiding, tuurlijk kan je dan in vrij korte tijd in de M of hoger raken, dat is niet zo'n wereldwonder Lachen
Ik weet natuurlijk ook niet hoe fanatiek jij zelf bent in de sport? Dat je van je ouders een fijn paard hebt gekregen, en dat ze goede lessen willen betalen, is natuurlijk erg mooi meegenomen , maar het belangrijkste is denk ik je eigen motivatie en doorzettingsvermogen, naast enig rijkunstig gevoel Knipoog. Als je die ook hebt, komt het vast wel goed, en zo niet, dan loop je daar vanzelf tegenaan!
En als je nu een fijn jong paard hebt met enige potentie, wees er dan vooral zuinig op, vraag niet te veel en te snel, ook tussen de oren moeten ze goed blijven Knipoog!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 21:20

Lach me ziek als ze over een poosje in de l van levenslang of zo zit Lachen

_Romana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 21:21

met beide laatste reacties ben ik het volkomen eens!!

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-04 21:21

haha nee duh ik koop mijn vriendin niet, wat een lachertje. maar goed, we zullen zien heb ik al gezegd, en mijn ouders zullen nooit uit elkaar gaan, en het geld zal niet (snel) op gaan...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 21:22

En idd in een paar jaar m zitten is niet zo knap hoor, zijn je er genoeg voorgeweest
is niet echt een prestatie met een goed beest, wat je instructrice traint als het zelf niet lukt.

Juist diegene met een gewoon paard, gewone les, alles zelf doen, daar mag je bewondering voor hbben.

Sylhouet

rockey schreef:
tja dat kan je wel zeggen ja..

Jammer dat je op zo'n manier hier op in gaat Rockey, ik begrijp ook niet echt waarom je jezelf zo neerzet Scheve mond Verward

_Romana_

nee, misschien niet ik zeg het ook niet, maar het zou kunnen, en ik bedoel dan merk je pas waar je over praat. Zo te horen ben je behoorlijk verwend, en weet je niet waar je over praat qua geld enz.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 21:23

runningkawa schreef:

kan toch niet ............. meiske gaat het helemaal maken. of zou het dan aan die poedersuikerknol liggen als ze de L niet uitkomt Scheve mond

_Romana_

Runningkawa je neemt me de woorden uit de mond!!

Anoniem

gijsenkim"]
[quote="runningkawa schreef:

kan toch niet ............. meiske gaat het helemaal maken. of zou het dan aan die poedersuikerknol liggen als ze de L niet uitkomt Scheve mond
[/quote]
opw ja, dan is het en K..beest, wat verkocht word om een zz-zwaar paard te kopen, wat dan naar de klote geholpen kan worden.

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-04 21:24

ik heb een fijn paard, ik heb de goede begleiding, ik heb de motivatie, ik vind het allemaal hartstikke leuk, ik kan ook nog eens mijn paard goed rondsturen Knipoog dus we kijken wel hoever we komen, anders komt er gewoon een ander he Lachen

_Romana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 21:24

ja precies, dat soort mensen heb je, Ik denk dat we er hier een hebben... Verward