Ben je gek als je 15.000,-- voor zo'n paard neerlegd???

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 21:26

Ik wil geen mensen pesten hoor (gna gna), maar ik vind het toch erg veel geld. ik heb zelf voor mijn paarden veel minder betaald, en ik betwijfel ten zeerste of ze dan werkelijk zoveel minder waren in capaciteiten. Want die paarden van mij waren echt goede paarden. en die paarden die ik nu heb mogen er ook wezen. het zullen waarschijnlijk geen grand prix paarden in spe zijn, maar ja, ik ben ook geen dito ruiter.

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 11:24

We zullen zien Cruutje! We zullen navraag doen links en rechts, en dan komen we er achter! Eerst goed jezelf orienteren, zodat je goed weet wat je waar kunt krijgen en voor welke prijs. Veel geld uitgeven kun je altijd (als je het hebt). maar als je minder geld uit hoeft te geven, waarom zou je dan meer uitgeven? Stort het geld teveel maar op het "Desiree fonds". DAt is een fonds voor een meisje dat gek is op paarden en door haar hobby een chronisch geldgebrek heeft. grinnik.

Jan_324

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 11:33

Citaat:
Op 2001-10-03 12:24, schreef Desiree:
Stort het geld teveel maar op het "Desiree fonds". DAt is een fonds voor een meisje dat gek is op paarden en door haar hobby een chronisch geldgebrek heeft. grinnik.

we kunnen ook een fonds maken voor hulp met accepteren-van-je-leeftijd-als-je-al-31-bent. (nu mag ik zeker geen al zeggen?)

sorry ben heeel erg flauw.

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 11:46

Steefje, wil jij soms een schop onder je vervelende, lastige holletje? hehehehehehe..........

Jan_324

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 11:49

Citaat:
Op 2001-10-03 12:46, schreef Desiree:
Steefje, wil jij soms een schop onder je vervelende, lastige holletje? hehehehehehe..........

hehehehehe en overal moet meteen JE achter net alsof ik een klein jongetje van twaalf ben *trekt een pruillip*

JessicaG

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 13:33

Ik weet niet of het heel duur is voor het paard in kwestie want ik kan hier vandaan niet zien wat voor gangen hij heeft en hoe zijn exterieur is (en natuurlijk zijn welwillendheid om te werken. Maar er waren wat problemen met zijn gedrag zei je).
Ik vind het wel heel onverstandig dat hij niet is gekeurd. Dat zou ik ten allen tijde doen anders zit je zelfs straks in de problemen als hij ergens een aangeboren afwijking blijkt te hebben oid.
Ik denk dat dit meisje meer geld heeft moeten neertellen voor de afstamming. Dat gebeurt heel geregeld. Zelf zou ik geen paard kopen zonder dat hij klinisch en rontgenlogisch goedgekeurd is, ongeacht zijn afstamming.
Dit is wat ik er in ieder geval van vind!
Groetjes van Patricia