Hevonen schreef:Voor 1 paard of pony vind ik € 350,- erg veel daar. Je zit zo te zien in West-Friesland, daar zou toch wel iets te vinden moeten zijn.
Verder, ongeacht de ideeën of afspraken: je bent daar helemaal niet happy. Te veel beperkingen en eigenlijk ook geen goede plek voor je paard als ik het zo hoor.
Ga op zoek naar iets anders. Soms kun je ook bij boeren/particulieren terecht. Kijk niet alleen naar stalhouderijen.
Succes!
Nee ben verhuisd naar de kop van noord Holland stond idd in westfriesland op een heel fijn stalletje maar 3 kwartier tot een uur steeds te rijden was wel te en voelde ook niet prettig als er met ze wat gebeurde op een verre afstand
En dat ik hier naar toe verhuisde kreeg ik al van heel veel te horen dat er eigenlijk weinig stallen goed aangeschreven stonden kwa ruwvoer wat meer koeienkuil was en ga zo maar door dat ik toch voor deze stal koos omdat ze ook zeiden en het ruwvoer er goed uitzag van je mag pakken als ze maar alles opeten en niks laten liggen nou zo doen had ik mij aan de afspraak gehouden.