Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kidde schreef:Prairy schreef:Goed gedaan. Dit was heel snel vervelend geworden.
Eerste waar ik nog aan dacht was, waar moet ze naar de wcMaar daar hoef je dus al niet meer over na te denken
Genoeg stallen zonder wc hoor, gewoon even in stal
CD6400 schreef:Nee zo kort door de bocht zal het niet gaan, als er iets met het paard is, is nood breekt wet.
n de box van mijn paard plast dat vind ik vies. En ik ruik dat goed. Laat staan een paard die zelfs nog een beter ruikvermogen heeft dan een hond ,die ook weer beter zijn wat dat betreft dan een mens.
Kidde schreef:Ik vind het ook een beetje overtrokken. Ik heb het even opgezocht. Een mens plast maar 100 tot 500 ml per keer. Een paard plast 20 tot 30 liter per dag. Genoeg stallen hier zonder wc hoor. Hoe moeten de mensen die in de zorg werken het toch allemaal overleven
Sosha schreef:Little_Gift schreef:Hoezo? Plassen al die mensen die in de zorg werken dan in random stallen ofzo?
![]()
Dan zit het soms op de muur en niet alleen plas. Ik zie echt het probleem niet met een plasje in het stro, de stalhulp mest toch niet alleen met haar handen uit
Kidde schreef:Little_Gift schreef:Hoezo? Plassen al die mensen die in de zorg werken dan in random stallen ofzo?
Jullie hebben denk ik niet in de zorg gewerktDan zit het soms op de muur en niet alleen plas. Ik zie echt het probleem niet met een plasje in het stro, de stalhulp mest toch niet alleen met haar handen uit
![]()
Maar goed fijn dat je het hebt besproken TS, dat scheelt een hoop gedoe zo denk ik
Sosha schreef:Little_Gift schreef:Hoezo? Plassen al die mensen die in de zorg werken dan in random stallen ofzo?
![]()
Kidde schreef:Ik vind het ook een beetje overtrokken. Ik heb het even opgezocht. Een mens plast maar 100 tot 500 ml per keer. Een paard plast 20 tot 30 liter per dag. Genoeg stallen hier zonder wc hoor. Hoe moeten de mensen die in de zorg werken het toch allemaal overleven
PaulSimonFan schreef:Kidde schreef:Ik zie echt het probleem niet met een plasje in het stro, de stalhulp mest toch niet alleen met haar handen uit
Nee hoor!!sterker nog, niet eens met kruiwagen
) PaulSimonFan schreef:Bij ons niet t geval. Hier gebeurt t onder mestmoment. En dan word er in de grote hoop geplast (wij scheppen de kanten naar t midden, en scheppen dan met shovel op). Paar keer gezien dat er 1 hoge nood had. Maar gewoon netjes id hoop, die daarna opgeschept word en naar de mesthoop gaat.
Ik vind plas ook niet vies. Schijnt zelfs steriel te zijn. (En als je t kookt drinkbaar)