Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Bellatrix schreef:Ik zie veel stallen open om 08.00.
Maar als je in de zomer nou wil dauwtrappen en dus om 04.30 op je paard wil zitten ofzo wordt er dan een uitzondering gemaakt? Zijn ze zo flexibel? Of als je 's avonds pas om 22.00 op je paard wil zitten ivm 36 graden overdag?
Bellatrix schreef:Jeetje, 16.30 op zondag vind ik erg vroeg.

Ik ben absoluut geen ochtendmens dus ik ga enkel in de ochtend als ik les heb (van mijn staleigenaresse) of een afspraak met DA of smid heb. Dat is nooit voor 9u. ruitje schreef:Ik snap stallen zonder sluitingstijd niet. Wij willen een check ronde lopen. Er zitten elke ronde grendel niet op stallen... we hebben er wel eens 1 uit de molen gevist terwijl de eigenaar weg was.
Wij slapen pas goed als we weten dat alle klanten weg zijn en alles veilig is.
de avond is wel de tijd waar ze het veiligst zijn bij ons. 
Celebi schreef:@Narcissa haha dat herken ik. De enige keren dat ik na sluitingstijd nog op stal ben is omdat ik nog sta te kletsen met de staleigenaar of haar nog even aan het helpen ben met een nieuwe baal hooi ofzo. Dan mag ik natuurlijk wel langer blijven.

ruitje schreef:Ik snap stallen zonder sluitingstijd niet. Wij willen een check ronde lopen. Er zitten elke ronde grendel niet op stallen... we hebben er wel eens 1 uit de molen gevist terwijl de eigenaar weg was.

ruitje schreef:Ik snap stallen zonder sluitingstijd niet. Wij willen een check ronde lopen. Er zitten elke ronde grendel niet op stallen... we hebben er wel eens 1 uit de molen gevist terwijl de eigenaar weg was.
Celebi schreef:Ik heb op een stal gewerkt waar dat wel eens gebeurd is. Dat was een trainingsstal/fokkerij en de eigenaar had dus een eigen paard per ongeluk de hele nacht in de molen gelaten. Die had het personeel 's ochtends gevonden.
goed afgestraft zullen we maar zeggen. Bellatrix schreef:Jeetje, 16.30 op zondag vind ik erg vroeg.