Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ann schreef:Irish_Lady, niet iedereen kan zomaar beugels van meer dan 100 euro kopen, is niets mis mee
. Ik zoek alleen graag naar een oplossing die net zo goed is voor mijn veiligheid, maar die toch goedkoper is. Kan ik erg veel plezier van hebben. Zo gebruik ik een gewone fleece-deken van het Kruidvat (toen 15 piek) als zweetdeken, heb ik zelf een voerbal in elkaar gefabriekt, blijkt botentouw prima bruikbaar om leadrope's en "lange-lijnen" van te maken en als je op aanbiedingen van Trekpleister, Lidl, Aldi, Kruidvat enzovoort let, dan kan je heel leuk goedkoop reflectiemateriaal e.d. op de kop tikken. Staat alleen geen paard op de verpakking....
Coby schreef:Mijn staleigenaar heeft de beugels met elastiekjes, ik vind het persoonlijk ondingen. Ze schieten om de haverklap los, je kan dan het beste een jaszak voor elastiekjes meenemen voor een buitenrit.![]()
Ik heb ook ervaring met ijslandse beugels, maar vind ze nou niet echt veilig te noemen, ik ben er met mijn jodhpurs een keer in blijven haken. Het kan dus wel.
De beugels met scharnieren lijken me de beste koop.