Mondy schreef:Ik denk dat het verstandig is dat je beide topics hier weg laat halen en het persoonlijk op gaat lossen met alle betrokkenen als je nog een plekje wilt vinden op een andere stal...
Ze staan nergens voor open.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kabayo schreef:Rocamor schreef:Dus je hebt trammelant met
- de koper van je paard
- de staleigenaar
- alle andere pensionklanten
Ik ben heel benieuwd naar de andere kant van dit verhaal
En hou er rekening mee, je hebt een maand opzegtermijn. Dus als je je pony per direct weg gaat halen, zonder dat je ruim van tevoren hebt opgezegd, dan dien je de komende maand ook nog te voldoen.
Ik denk, ik meld het maar vast, voor je daar ook een topic over wilt of moet openen
Zolang er geen contracten zijn getekend en er niks mondeling is afgesproken over opzegtermijnen ben je gewoon vrij om te gaan wanneer je wil
Kabayo schreef:Rocamor schreef:Dus je hebt trammelant met
- de koper van je paard
- de staleigenaar
- alle andere pensionklanten
Ik ben heel benieuwd naar de andere kant van dit verhaal
En hou er rekening mee, je hebt een maand opzegtermijn. Dus als je je pony per direct weg gaat halen, zonder dat je ruim van tevoren hebt opgezegd, dan dien je de komende maand ook nog te voldoen.
Ik denk, ik meld het maar vast, voor je daar ook een topic over wilt of moet openen
Zolang er geen contracten zijn getekend en er niks mondeling is afgesproken over opzegtermijnen ben je gewoon vrij om te gaan wanneer je wil
office schreef:Of doe een beetje volwassen en zeg dat het je spijt dat je zo boos tegen hem gedaan heb. Meneer heeft vast voor de gezelligheid wat paardjes op zijn terrein.Hou het dan ook gezellig.Soms kan een beetje meewerken een wijze levensles zijn.
Vlinder84 schreef:De andere persionklant is die bijrijdster met haflinger.
cobiie schreef:Vlinder84 schreef:De andere persionklant is die bijrijdster met haflinger.
In het andere topic heb je het er over dat er meer pensionklanten staan dan enkel de haflinger eigenaar.
Cayenne schreef:Ik ben benieuwd naar de andere kant van het verhaal.
DuoPenotti schreef:Cayenne schreef:Ik ben benieuwd naar de andere kant van het verhaal.
En ik..
Ik lees het als dat ik als stalhouder het paard buiten de poort aan een boom zou knopen met de spullen er naast. Met de woorden je zoekt het maar uit.
Een paspoort vragen is heel normaal.
Als je zoveel wantrouwen hebt.
Ho even, ik betaal ervoor he.
Zo te horen ook niet op je mondje gevallen.
Wat doe je dan nog op iemand privé erf?
Wegwezen.
Vlinder84 schreef:Ho even, ik betaal ervoor he.
cobiie schreef:Ik had als staleigenaar de pony in je handen geduwd toen je die avond met de politie voor het erf stond en gezegd zoek het maar uit.
Je mag denk ik nog in je handen knijpen, dat je ook nog geen deadline hebt gekregen voor wanneer je weg moet zijn.
Vlinder84 schreef:De politie zei dat als ik betaal ik gewoon naar m'n pony toe kan hoor.