Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ellepel schreef:Ik had een tijdje geleden een bedrijfs fysiotherapeut op mijn werk om te kijken of mijn werkhouding oké was.( ik maak schoon)
Vraagt die man op een gegeven moment of ik ook aan sport doe.
Nou ik heb paarden zeg ik.
Oké en hoeveel tijd ben je daar dan per dag mee bezig.
Dus ik zeg nou wel twee tot drie uur..
Die man vond dat maar raar, hij zegt wat lang en dat is toch niet gezond.
Ik nog uitleggen dat ik er niet op zit,maar met alle klusjes er omheen wel zo lang bezig ben.
Hij bleef volhouden dat het te lang was.
Nu ik lees dat iedereen zo lang bezig is met de paarden ben ik dus echt niet raar
wendy1987 schreef:ellepel schreef:Ik had een tijdje geleden een bedrijfs fysiotherapeut op mijn werk om te kijken of mijn werkhouding oké was.( ik maak schoon)
Vraagt die man op een gegeven moment of ik ook aan sport doe.
Nou ik heb paarden zeg ik.
Oké en hoeveel tijd ben je daar dan per dag mee bezig.
Dus ik zeg nou wel twee tot drie uur..
Die man vond dat maar raar, hij zegt wat lang en dat is toch niet gezond.
Ik nog uitleggen dat ik er niet op zit,maar met alle klusjes er omheen wel zo lang bezig ben.
Hij bleef volhouden dat het te lang was.
Nu ik lees dat iedereen zo lang bezig is met de paarden ben ik dus echt niet raar
Haha, ik vind juist dat iedereen zo lang bezig is ...
Ik ben meestal met anderhalfuur wel weer klaar.. alleen als ik ga vlechten of sta te kletsen ben ik er langer (of als ik aan t mesten ben)
Maar verder, ben ik echt wel klaar, vaak zelfs in t uur al (zonder reisstijd, die is 20min enkele reis)
En dan 2 dagen in de week niet. in t weekend vaak iets rustiger aan dan doordeweeks. Ik trek dat echt niet hoor, naast 32 uur werken nog zo lang en veel op stal in avonden... hahhaha
Miss_Mii21 schreef:wendy1987 schreef:
Haha, ik vind juist dat iedereen zo lang bezig is ...
Ik ben meestal met anderhalfuur wel weer klaar.. alleen als ik ga vlechten of sta te kletsen ben ik er langer (of als ik aan t mesten ben)
Maar verder, ben ik echt wel klaar, vaak zelfs in t uur al (zonder reisstijd, die is 20min enkele reis)
En dan 2 dagen in de week niet. in t weekend vaak iets rustiger aan dan doordeweeks. Ik trek dat echt niet hoor, naast 32 uur werken nog zo lang en veel op stal in avonden... hahhaha
Ja precies dat is ook mijn issue. 36 uur werken, 2x 30 min reistijd en dan vaak al snel 1,5-2 uur op stal. Oja en ook nog veel slaap nodig, dus moet om 21u echt naar huis rijden om dag er na fit te zijn. Best een puzzel. Maar ben er net zoals jij dan geen 7 dagen, dan krijg ik meteen een burnout - is niet vol te houden.
Miss_Mii21 schreef:Ah , zie dat jij ook best wat reistijd hebt. Ja precies dat is hier net zo. Hoe combineer jij dat met het werken? Of werk je niet fulltime? Ik vind dat best een opgave.[/quote]