Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Evercreek schreef:Ze stonden inderdaad in stro, kan me zo niet voor de geest halen dat ze dit aten maar dan zal dat wel zo zijn geweestMeende dat stro eten eigenlijk ook niet zo goed was?
Koper schreef:Evercreek schreef:Ze stonden inderdaad in stro, kan me zo niet voor de geest halen dat ze dit aten maar dan zal dat wel zo zijn geweestMeende dat stro eten eigenlijk ook niet zo goed was?
Stro zonder voldoende drinkwater kan leiden tot verstoppingen. Daarnaast is het ene stro het andere niet (rogge, tarwe, haver enz). Haver- en gerstestro kun je prima voeren als het niet bespoten is (een ander probleem met stro), bij voorbeeld gerstestro van gerst voor brouwerijen.
DuoPenotti schreef:Ik ben iemand die van ruimte houd. Maar ik begin vaak te mekkeren bij die paddockjes van 10x10, met geluk 15 meter, daar kan een paard gewoon niks.
Dat is een veredelde buitenstal.
Maar ik zeg dan juist toch, liever op 20x40 droog staan dan lange tracks maar nat.
En geen droge ligplaatsen kan echt niet, gewoon niet.
Ik vind dat juist gevalletje dierenbescherming bellen....![]()
Dat had na 1 winter gefixed moeten zijn en anders geen paarden er op.
Of het moet zijn dat die 20x40 ook nat is, ja dan is het allebei nog minder dan niks.
DuoPenotti schreef:Ik ben iemand die van ruimte houd. Maar ik begin vaak te mekkeren bij die paddockjes van 10x10, met geluk 15 meter, daar kan een paard gewoon niks.
Dat is een veredelde buitenstal.
Maar ik zeg dan juist toch, liever op 20x40 droog staan dan lange tracks maar nat.
En geen droge ligplaatsen kan echt niet, gewoon niet.
Ik vind dat juist gevalletje dierenbescherming bellen....![]()
Dat had na 1 winter gefixed moeten zijn en anders geen paarden er op.
Of het moet zijn dat die 20x40 ook nat is, ja dan is het allebei nog minder dan niks.