Rizette schreef:Kun je niet particulier zoeken als je al die faciliteiten niet nodig bent? Minder paarden, meer buiten ws enz.
Volgens mij was de stal waar het paard onrustig was, particulier. Dat zegt dus niets.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
floortjeRein schreef:Ayasha schreef:
Twijfel je dan ook aan die van TS die akkoord gegaan is met die stal? Ik veronderstel toch dat TS eerst is gaan kijken en wist hoe hij daar zou staan.
No offence TS ik zie dat je verhuisd bent maar vind MWM erg overtrokken reageren.
ja, we zijn eerst wezen kijken. We waren al een beetje bang dat alleen buitenstaan niet zou werken, daarom hadden we afgesproken dat als dat niet zou lukken hij met een ander paard ‘s nachts buiten op de paddock zou komen te staan of dat de andere binnenstad vrij gemaakt kon worden. Helaas wilde eigenaresse dit nu ineens niet meer doen en was het aanpassen of weggaan. Vandaar de keuze dat we hem hebben verhuisd.
MyWishMax schreef:Overtrokken omdat ik twijfel aan de staleigenaresse en waarom zij überhaupt stalling aanbiedt? Dat mag, ik vind het kwalijk dat mensen stalling aanbieden maar dan niet aan het welzijn willen denken. Bij geen enkele box beschikbaar kiest ts er zelf voor. Hier was wel een box maar waren de voertonnen belangrijker als het welzijn van het paard van de klant.
En helemaal nu blijkt dat er vooraf over gesproken is en puntje bij paaltje de oplossingen die toen gegeven werden niet meer mogen.