Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Benzz schreef:In een dierenwinkel zou ik het niet erg vinden dat mensen naar dieren ruiken. Maar in de zorg: Nee, echt even douchen thuis.
Wij paardenvolk hebben meestal niet door wat voor penetrante lucht er van paarden afkomt.
Lieser schreef:superpony schreef:Maar willen de mensen in de zorg dan ook aub niet meer ruiken naar rook, zweet of uit hun mond. Dat zijn helaas ook geen uitzonderingen.
Dat andere mensen zich soms als Ma Flodder gedragen, wil toch niet zeggen dat TS (of ik) dat dan ook maar moet doen?
superpony schreef:Nou Ma Flodder is toch wel iets anders...
En dat zeg ik ook niet. Maar het gaat wel om geur en in hoeverre een geur dus hinderlijk is of wel of niet kan als je werkt in de zorg.
TS wil schoon en fris op haar werk verschijnen en ik zeg alleen dat heel veel mensen "ruiken" in de zorg. Naar paard is dan niet de ergste geur van alle genoemde geuren.
Duhelo schreef:Als ze buiten staan komt de lucht vooral van voordroog en als je effectief bezig bent aan de paarden zelf (borstelen, hoeven verzorgen(!).
Van gewoon een schep eten in de bak te gooien en een draadje open te zetten, tot zelfs uitmesten met een mestboy in buitenlucht, ga je echt niet gaan ruiken.
Maar die voordroog en de hoeven, dat is een penetrante lucht!